اگر درجریان اخبار هفته‌ی گذشته و خصوصاً نمایشگاه E3 باشید قطعا با این موضوع موافقید که شاهد یکی از پربارترین و پرنمایش‌ترین E3های تمام تاریخ بوده‌ایم. هفته‌ی گذشته بسیاری از بازی‌های بزرگ از دنباله‌ی جدید خود رونمایی کردند و در کنار آن‌ها شاهد تریلرهای جدیدی از بسیاری از بازی‌های بزرگ از پیش معرفی شده بودیم. […]

احتمالاً گیم‌پلی عنوان Red Dead Redemption 2 در E3 2018 به نمایش درآمده باشد

اگر درجریان اخبار هفته‌ی گذشته و خصوصاً نمایشگاه E3 باشید قطعا با این موضوع موافقید که شاهد یکی از پربارترین و پرنمایش‌ترین E3های تمام تاریخ بوده‌ایم. هفته‌ی گذشته بسیاری از بازی‌های بزرگ از دنباله‌ی جدید خود رونمایی کردند و در کنار آن‌ها شاهد تریلرهای جدیدی از بسیاری از بازی‌های بزرگ از پیش معرفی شده بودیم. اما شما نیز قطعا موافقید که باوجود تمام این‌ها، جای یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال یعنی Red Dead Redemption 2 در E3 خالی بود.

همان‌طور که اشاره شد شاهد هیچگونه نمایش یا حتی خبری از جدیدترین بازی در دست ساخت شرکت راک‌استار (Rockstar) یعنی Red Dead Redemption 2 نبودیم اما به‌نظر می‌رسد این بازی به صورت مخفی و پنهانی نمایشی ویژه برگزار کرده است. گمانه‌زنی‌های پیرامون این موضوع از جایی نشئت می‌گیرند که وب‌سایت Eurogamer فهرستی از بازی‌های موردعلاقه‌ی خود در E3 2018 را منتشر می‌کند و در کمال تعجب نام Red Dead Redemption 2 در این فهرست به چشم می‌خورد. این وب‌سایت در مقاله‌ی خود نوشته است که بدون وجود قرار قبلی، در یک اتاق جلسه شاهد دموی قابل بازی  عنوان Red Dead Redemption 2 بوده‌اند. هیچ توضیح رسمی دراین‌باره وجود ندارد اما احتمالا شرکت راک‌استار بازی خود را پشت درهای بسته و در سکوت کامل خبری نمایش داده و وب‌سایت Eurogamer نیز یکی از شاهدان آن بوده است.

به‌ هر صورت همه به این واقعیت واقف هستند که راک‌استار میانه‌ی خوبی با E3 و نشان دادن تریلرهای مفصل در آن ندارد اما این‌که تا این حد بی‌سروصدا اقدام به نمایش Red Dead Redemption 2 که تنها چند ماه تا انتشار آن باقی مانده کرده باشد کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. به هر صورت باتوجه به سابقه‌ی راک‌استار کیفیت این بازی از پیش تضمین شده است اما هواداران بی‌صبرانه منتظر مشاهده‌ی نمایش‌های بیشتری از این عنوان هستند. Red Dead Redemption 2 در تاریخ جمعه ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa