شرکت بتسدا (Bethesda)، بالاخره با رونمایی از عنوان جنجالی Starfield در E3 2018، به شایعات مربوط به این بازی پایان داد. البته آقای تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان استودیو‌های بازی سازی بتسدا (Bethesda Game Studios)، تأکید کرد که این پروژه هنوز فاصله زیادی تا زمان انتشار دارد. حال به تازگی وی در طی مصاحبه‌ای با […]

تا رونمایی بعدی Starfield زمان زیادی باقی مانده است

شرکت بتسدا (Bethesda)، بالاخره با رونمایی از عنوان جنجالی Starfield در E3 2018، به شایعات مربوط به این بازی پایان داد. البته آقای تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان استودیو‌های بازی سازی بتسدا (Bethesda Game Studios)، تأکید کرد که این پروژه هنوز فاصله زیادی تا زمان انتشار دارد. حال به تازگی وی در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamespot، در مورد روند توسعه Starfield، توضیحات بیشتری را ارائه داد.

در طی این مصاحبه، آقای هاوارد در مورد روند پیشرفت توسعه، فلسفه‌‌های طراحی استفاده شده و زمان رونمایی بعدی این بازی صحبت کرد. وی توضیح داد که بخش‌هایی از بازی قابل بازی هستند و آن چه که فعلاً در اختیار دارند، “فوق‌العاده” به نظر می‌رسد. همچنین اضافه کرد که طرفداران برای دیدن دوباره این عنوان باید زمان زیادی منتظر بمانند.

بخش‌هایی از Starfield کاملاً قابل بازی هستند. برای طراحی این بازی برخی چالش‌ها وجود دارند که باید با آن‌ها رو به رو شویم؛ برای این‌که ما در حال انجام کار‌های جدیدی هستیم.

یکی از دلایلی که این عنوان را معرفی کردیم این بود که بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. ما در مورد این بازی اطمینان داشته و قطعاً آن را می‌سازیم.

در نهایت، زمانی‌که از آقای تاد هاوارد در مورد انتشار اطلاعات بیشتر از Starfield سوال شد، وی پاسخ داد: همه باید خیلی صبور باشند.

صحبت‌های آقای هاوارد منطقی به نظر می‌رسند. بتسدا در طی کنفرانس خود اعلام کرد که این بازی برای نسل بعد در حال توسعه است؛ بدین معنی که احتمالاً تا دو یا سه سال آینده خبر جدیدی از  Starfield منتشر نخواهد شد.

به نظر شما Starfield ارزش صبر کردن را دارد؟

منبع متن: gamefa