اگر شما طرفدار سری State of Decay از استودیو Undead Labs هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم: مایکروسافت خواهان توسعه بازی سوم می‌باشد.

در کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت، خبر خریداری چهار استودیو جدید از سوی "فیل اسپنسر" اعلام شد، استودیو سیاتلی Undead Labs که برای چند سال محتویات انحصاری برای مایکروسافت و پلتفرم‌هایش توسعه می‌داد نیز در میان آن‌ها قرار داشت. نتیجه کارهای چند سال اخیر این سازنده State of Decay 1 و 2 بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، رئیس استودیو‌های مایکروسافت، آقای "مت بوتی"، در مصاحبه‌ای با Eggplante تایید کرد که این شرکت میل زیادی به ساخت ادامه عنوان ترسناک بقاء - اکشن ماجراجویی استودیو Undead Labs دارد و از این استودیو با نام "State of Decay Team" نام برد.

بوتی در ادامه اعلام کرد که تیم Undead Labs به لطف پیوستن به شرکت مایکروسافت، تجهیزات، امکانات و بودجه بیشتری در دست دارد و ما سرانجام یک بازی بزرگ MMO خواهیم دید که با استایل اصلی این سری نیز همراه باشد.

آقای بوتی در این باره گفت:

" در مورد Undead Labs باید بگویم که ما به طور حتم می‌خواهیم State of Decay 3 ساخته شود. این یک هدف مشخص است. به طور حتم این استودیو موارد مختلف دیگری را نیز توسعه خواهند داد اما در اصل آن‌ها با نام State of Decay Team شناخته می‌شوند."

نسخه دوم بازی بخاطر وجود باگ‌های مختلف و مشکلاتی در گیمپلی نتوانست در حد و اندازه‌های انحصاری‌های دیگر ظاهر شود اما به طور حتم لذت‌های مخصوص به خود را خواهد داشت. البته ما باید این نکته را در نظر بگیریم که در آن زمان، تیم Undead Labs بودجه و سرمایه زیادی نداشت اما حالا که به طور رسمی به خانواده مایکروسافت پیوسته است، به احتمال زیاد شاهد پروژه‌های بزرگ‌تری خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame