شرکت یوبی‌سافت پس از برگزاری کنفرانس خبری‌اش در رویداد E3 2018 و معرفی بازی Assassin’s Creed: Odyssey، اقدام به انتشار تصاویری زیبا و با کیفیت از این بازی مورد انتظار کرده است. در این تصاویر برخی از ویژگی‌های جالب و جدید این بازی به تصویر کشیده شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم انتخاب […]

تصاویری زیبا و با کیفیت ۴K از عنوان Assassin’s Creed: Odyssey منتشر شد

شرکت یوبی‌سافت پس از برگزاری کنفرانس خبری‌اش در رویداد E3 2018 و معرفی بازی Assassin’s Creed: Odyssey، اقدام به انتشار تصاویری زیبا و با کیفیت از این بازی مورد انتظار کرده است.

در این تصاویر برخی از ویژگی‌های جالب و جدید این بازی به تصویر کشیده شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم انتخاب دیالوگ و تصمیم‌گیری و ارتباط با شخصیت‌های NPC، رابطه عاشقانه با شخصیتی به اسم Kyra (در بازی Assassin’s Creed: Odyssey، بازی‌بازان می‌توانند با هر فردی فارغ از جنسیتش ارتباط عاشقانه برقرار کنند، چه مردان و چه زنان)، شخصیت تاریخی سقراط (Sokrates) و صفحه نمایش موجودی و درخت مهارت اشاره داشت.

پیش از این مشخص شده بود که در بازی Assassin’s Creed: Odyssey، بازی‌بازان می‌توانند از بین دو شخصیت که یکی مرد و یکی زن است، یکی را برای آغاز ماجراجویی‌هایشان در یونان باستان انتخاب کنند و بازی را تا انتها با همان شخصیت به پایان برسانند.

از انتهای همین خبر می‌توانید تصاویر مورد بحث را با کیفیت بالای ۴K تماشا کنید. اگر می‌خواهید بیشتر از بازی Assassin’s Creed: Odyssey بدانید، می‌توانید از این نشانی تریلر معرفی و ویدئویی از گیم‌پلی آن را تماشا کنید. همچنین اخیراً ویدئویی یک ساعته از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده است. از سوی دیگر، دیروز شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی بودیم که می‌توانید به ترتیب از این نشانی و اینجا آن‌ها را مطالعه کنید.

عنوان Assassin’s Creed: Odyssey در تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa