Cyberpunk 2077 توانست عملکرد بسیار خوبی در E3 2018 از خود نشان بدهد. هم با نمایش تریلر in-engine خیره‌کننده خود در کنفرانس مایکروسافت و هم با نمایش دمو بازی در پشت درهای بسته که مطبوعات بازی را شوکه کرده بود. از آن زمان اشتیاق ما برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی که قرار است یک […]

Cyberpunk 2077 سیستم دیالوگ پیشرفته‌ای خواهد داشت

Cyberpunk 2077 توانست عملکرد بسیار خوبی در E3 2018 از خود نشان بدهد. هم با نمایش تریلر in-engine خیره‌کننده خود در کنفرانس مایکروسافت و هم با نمایش دمو بازی در پشت درهای بسته که مطبوعات بازی را شوکه کرده بود. از آن زمان اشتیاق ما برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی که قرار است یک عنوان نقش‌آفرینی اول شخص باشد، بیشتر نیز شده است.

اوایل هفته استودیو صاحب نام سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اطلاعاتی نسبتا مفصل از بازی ارائه کرد؛ با این وجود هنوز موارد زیادی است که چیزی از آن‌ها نمیدانیم.

خوشبختانه، مکس پیرز (Max Pears) یکی از طراحان بازی اخیرا مصاحبه‌ای با PC Gamer داشته و از پیشرفت‌هایی که در سیستم دیالوگ (ویژگی که در The Witcher III: Wild Hunt هم شاهد آن بودیم) حاصل شده و اینکه چه فاکتورهایی در این سیستم وجود دارد  صحبت کرده است:

به عنوان مثال ویژگی باحال (The cool) مواردی را آزاد می‌کند که ممکن شما قادر به انجام دادن آن‌ها نباشید و انتخاب‌های مشخصی در برخورد با موقعیت‌های مختلف به شما می‌دهد. مثال دیگر فروشنده‌های بازی هستند که با نام ripperdocs شناخته می‌شوند. اگر آن سطح cool و خیابانی موردنظر را داشته باشید، ممکن است قیمت بعضی از اسلحه‌هایشان را پایین بیاورند و یا اینکه اسلحه‌های ویژه‌ای را برای فروش ارائه دهند. بنابراین این بخشی جدایی‌ناپذیر از بازی است و ما به این نتیجه رسیدیم که اگر از شیوه‌های “جالبی” برای استفاده از آن‌ بهره ببریم به مسئله‌ای مهم در بازی تبدیل خواهد شد و قطعا به شما کمک خواهد که بهتر با افراد مختلف تعامل کنید.

ما هنوز در حال طراحی این ویژگی هستیم؛ اما می‌خواهیم که جریان مداوم آن‌ را احساس کنیم. نقطه مقابل این ویژگی نیز وجود دارد که ممکن است انتخاب‌هایی را در سیستم دیالوگ به شما بدهد که در حالت عادی این انتخاب‌ها را ندارید. ما می‌خواهیم با جدیت روی این موضوع کار کنیم. The Witcher در این زمینه توانست خوب عمل کند و حال تیم سازنده دوباره خواهان ارائه یک سیستم دیالوگ عالی است؛ بنابراین ما در حال انجام فعالیت‌های خوبی در این زمینه هستیم.

سی دی پراجکت رد اعلام کرده که Cyberpunk 2077 برای عرضه بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است و احتمالا حداکثر دو سال یا کمتر با زمان انتشار بازی فاصله داشته باشیم.

 

منبع متن: gamefa