در جریان کنفرانس E3 2018 شرکت یوبی‌سافت، شاهد نمایش تریلر سینمایی عنوان Beyond Good & Evil 2 بوده‌ایم. با این‌که تا انتشار این عنوان قطعاً زمان زیادی باقی است اما به تازگی میشل آنسل در اینستاگرام از این موضوع خبر می‌دهد که نسخه‌ی بتای این عنوان احتمالا تا اواخر سال ۲۰۱۹ در دسترس و قابل بازی […]

بتای قابل بازی Beyond Good & Evil 2 اواخر سال ۲۰۱۹ در دسترس خواهد بود

در جریان کنفرانس E3 2018 شرکت یوبی‌سافت، شاهد نمایش تریلر سینمایی عنوان Beyond Good & Evil 2 بوده‌ایم. با این‌که تا انتشار این عنوان قطعاً زمان زیادی باقی است اما به تازگی میشل آنسل در اینستاگرام از این موضوع خبر می‌دهد که نسخه‌ی بتای این عنوان احتمالا تا اواخر سال ۲۰۱۹ در دسترس و قابل بازی خواهد بود.

عنوان Beyond Good & Evil 2 در سال ۲۰۱۷ و طی کنفرانس E3 رسماً توسط شرکت یوبی‌سافت معرفی شد و امسال نیز در کنفرانس E3 2018 شاهد نمایش تریلری از این عنوان بوده‌ایم. به علاوه بسیاری از رسانه‌ها از جمله عوامل وب‌سایت Euro Gamer قادر بوده تا حدود ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی عنوان Beyond Good & Evil 2 را پشت درهای بسته تجربه کنند.

اگرچه به نظر می‌رسد تا زمان انتشار عنوان Beyond Good & Evil 2 حداقل دو یا سه سالی فاصله داریم، به تازگی میشل آنسل با انتشار تصویری در ایسنتاگرام به این موضوع اشاره کرده است که تیم سازنده قصد دارد بتای قابل بازی این عنوان را تا اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه کند.

هنوز مشخص نیست که بتای عنوان Beyond Good & Evil 2 شامل چه محتویاتی خواهد بود، چه زمانی و برای چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود. احتمالاً با توجه به زمان اعلام شده، برای اطلاعات و جزییات بیشتر در این رابطه باید تا E3 سال آینده صبر کنیم.

تریلر سینمایی منتشر شده از عنوان Beyond Good & Evil 2 در کنفرانس E3 2018 را می‌توایند در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa