شاید بتوان گفت Anthem تنها بازی بزرگی بود که توانست کنفرانسِ قبل از E3 شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) موسوم به EA Play را با نمایش گیمپلی خود از خستهکننده بودن محض نجات دهد. نمایشی زیبا از اکتشاف در محیطی فوقالعاده باشکوه و مبارزه با دشمنان عجیب و گوناگون با استفاده از قابلیتهایی شگفتانگیز که […]
شاید بتوان گفت Anthem تنها بازی بزرگی بود که توانست کنفرانسِ قبل از E3 شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) موسوم به EA Play را با نمایش گیمپلی خود از خستهکننده بودن محض نجات دهد. نمایشی زیبا از اکتشاف در محیطی فوقالعاده باشکوه و مبارزه با دشمنان عجیب و گوناگون با استفاده از قابلیتهایی شگفتانگیز که اول از همه ذهنها را به سوی ابرقهرمان کمیکهای مارول یعنی مرد آهنی میبُرد.
بهتازگی آقای کوری باتلر (Cory Butler) تهیهکنندهی ارشد عنوان Anthem در مصاحبه با Gamereactor صحبتهایی در رابطه با Javelinها (لباسهای مخصوص شخصیتهای بازی) و اهدافی که برای آنها در نظر گرفته شده بهمیان آوردند و بیان داشتند که بزرگترین هدف Javelinها القای حس قدرتمند بودن به بازیبازان است:
درحالی که شناور هستید شلیک میکنید و خمپارهها از شانهی شما به بیرون پرتاب میشوند. تمام این کارها ابرقهرمانانه هستند؛ چیزی فراتر از یک زندگی معمولی. من شنا میکنم، پرواز میکنم، میدوم، میپرم و با هیولاهای عظیمالجثه یا دستههای موجودات کوچک درگیر میشوم؛ همهی اینها به این دلیل وجود دارند که ما میخواهیم شما واقعا احساس قدرتمند بودن کنید.
قابلیتها و اسلحههای مجزایی که بازیبازان میتوانند از آنها استفاده کنند به همراه سبکهای بازی متفاوتی که در اختیار آنها قرار میگیرد و پویایی آنها همه و همه برای این ساخته شدهاند که تیم توسعهدهنده مطمئن شود شما در بازی احساس ابرقهرمان بودن کنید.
توضیحات باتلر در رابطه با احساسی که Javelinها در مقابل محیط به شما القا میکنند جالب و هیجانانگیز بهنظر میرسند و این موضوع زمانی قابل درکتر میشود که بخواهید خود را ابرقهرمان محبوب کامیکهای مارول یعنی “مرد آهنی” تصور کنید. Anthem قرار است در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود.
منبع متن: gamefa