امروز و در جدیدترین اخبار مربوط به بازی و سرگرمی، مشخص شد که جدیدترین نسخه از مجموعه Dying Light دارای یکی از محبوب‌ترین سبک‌های حال حاضر بازی‌های ویدیویی یعنی بتل رویال نخواهد بود. بازی Dying Light 2 چندی پیش و طی رویداد E3 2018 به صورت رسمی معرفی شد. داستان Dying Light 2 در یک دنیای مدرن تاریک روایت […]

بازی Dying Light 2 حالت بتل رویال نخواهد داشت

امروز و در جدیدترین اخبار مربوط به بازی و سرگرمی، مشخص شد که جدیدترین نسخه از مجموعه Dying Light دارای یکی از محبوب‌ترین سبک‌های حال حاضر بازی‌های ویدیویی یعنی بتل رویال نخواهد بود.

بازی Dying Light 2 چندی پیش و طی رویداد E3 2018 به صورت رسمی معرفی شد. داستان Dying Light 2 در یک دنیای مدرن تاریک روایت خواهد شد، جایی که بازی‌بازها باید با اتکا به مهارت‌های خود در پارکور و مبارزات رو در رو، انتخاب‌های درستی از انجام این مبارزات داشته باشند. از زمان معرفی آن تا به امروز برای بسیار جای سوال بود که آیا این عنوان همانند عناوینی چون Battlefield V و Call of Duty Black Ops 4 دارای حالت بتل رویال خواهد بود یا خیر. حال و در طی مصاحبه‌ی وب‌سایت Gamespot با طراح ارشد این عنوان آقای تیمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، او اعلام کرد که آن‌ها فعلا قصد اضافه کردن این حالت را به بازی Dying Light 2 ندارند و تمرکز تیم سازنده بر بخش چند نفره معطوف خواهد بود. او در این باره توضیح داد:

Dying Light 2 حالت بتل رویال ندارد زیراکه تمرکز اصلی ما روی این حالت نیست اما ما به روند بازار بازی‌های ویدیویی نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت. البته برای کسایی که بخش چند نفره برای آن‌ها سرگرم کننده و جذاب است، سورپرایزهایی داریم.

همچنین تیمون اسمکتالا به تازگی و طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Variety در ارتباط با تغییرات گیم‌پلی بازی صحبت‌هایی ارائه داد و مطابق گفته‌های ایشان، کلیه مکانیک‌های بازی از سیستم پارکور گرفته تا مبارزات و مهارت‌ها در نسخه‌ی دوم دست‌خوش تغییر شده‌اند.

در دیگر اخبار مرتبط با این مجموعه چندی پیش بود که بسته گسترش دهنده Dying Light: Bad Blood معرفی شد که دارای حالت بتل رویال نیز خواهد بود اما متاسفانه هنوز تاریخ عرضه آن از سوی استودیوی سازنده اعلام نشده است.

بازی Dying Light 2 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و کاربران رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa