امروز شرکت باندای نامکو تعدادی تصویر جدید از بازی One Piece World Seeker  که بر اساس انیمه‌ای با همین عنوان در سبک ماجراجویی و جهان‌باز ساخته می‌شود منتشر کرد. در تصاویر منتشر شده شاهد حضور شخصیت‌هایی همچون Sakazuki (که با نام دریادار Akainu نیز شناخته می‌شود)، دریادار سابق Aokiji یا همان Kuzan و Crocodile هستیم. دریادار […]

تصاویر جدید One Piece World Seeker چند شخصیت جدید را نشان می‌دهد

امروز شرکت باندای نامکو تعدادی تصویر جدید از بازی One Piece World Seeker  که بر اساس انیمه‌ای با همین عنوان در سبک ماجراجویی و جهان‌باز ساخته می‌شود منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده شاهد حضور شخصیت‌هایی همچون Sakazuki (که با نام دریادار Akainu نیز شناخته می‌شود)، دریادار سابق Aokiji یا همان Kuzan و Crocodile هستیم.

دریادار Akainu برای بررسی حملاتی که به پایگاه نیروی دریایی صورت گرفته است، به جزیره‌ی زندان‌ها آمده است. در این بین Kuzan که دریادار سابق است و به تمامی اسرار این جزیره آگاه است مشغول کمک کردن به Luffy بوده و اصرار دارد که او هرچه سریع‌تر این جزیره را ترک کند. دلیل حضور Crocodile در این جزیره هنوز مشخص نیست.

بازی One Piece World Seeker قرار است در ژاپن به صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن ۴ عرضه شود اگرچه شرکت باندای نامکو این عنوان را در غرب برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد کرد. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این عنوان بیان نشده است و این بازی در مراسم E3 2018 نیز حضور نداشت. با این وجود باید منتظر انتشار اخبار بیشتری از این عنوان در آینده‌ی نزدیک باشیم.

می‌توانید تصاویر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa