به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، اطلاعات جدیدی از عنوان Warriors Orochi 4 منتشر شد.

درحالی که ما می دانیم Koei Tecmo و Omega Force برنامه انتشار عنوان Warriors Orochi 4 دارند، تا به حال صحبتی از تاریخ انتشارش در غرب نشده، البته تا به امروز. این عنوان قرار است برای پلتفرم های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و سیستم‌های شخصی در تاریخ 16 اکتبر مطابق با 24 مهر، در غرب عرضه خواهد شد.

نسخه ژاپنی این بازی قرار است در تاریخی زودتر از تاریخ یاد شده، 27 سپتامبر، عرضه شود. بدنبال نمایش این عنوان در E3، سازندگان اطلاعات بیشتری را از گیم پلی بازی، ویژگی‌های جدیدش و سیستم جدید استفاده از جادو را در اختیار ما گذاشته‌اند. Warriors Orochi 4 میزان 170 تا شخصیت قابل بازی، از جمله شخصیت های حاضر در عناوین Dynasty Warriors و Samura Warriors، خواهد بود. برای متمایز کردن هر شخصیت، سیستم جدیدی در بازی پیاده شده که به هریک از آنان قابلیت‌های جادویی خاصی می‌دهد. این حملات بسیار قوی هستند و به واسطه سلاح‌های جادویی و مقدس هر شخصیت، تغییر خواهند کرد.

در حالت Co-Op، که بصورت Split Screen است، بازیکنان تیم هایی متشکل از 3 شخصیت را برای کشتن لشکریان دشمن انتخاب خواهند کرد و قادر خواهند بود تا حملات جادویی خود را به یکدیگر متصل کنند. در ادامه شما را به دیدن جدیدترین تریلر از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame