به تازگی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) اطلاعات جدیدی از عنوان در دست ساخت خود یعنی Spider-Man منتشر کرده که به ویژگی‌های که بعد از به اتمام رساندن بازی در دسترس خواهند بود، اشاره دارد. بنابر گفته‌ی این استودیو، پس از به پایان رساندن بازی امکان تغییر ساعت روز و شب و همچنین تغییر آب و […]

پس از اتمام بخش داستانی Spider-Man امکان تغییر آب و هوا وجود خواهد داشت

به تازگی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) اطلاعات جدیدی از عنوان در دست ساخت خود یعنی Spider-Man منتشر کرده که به ویژگی‌های که بعد از به اتمام رساندن بازی در دسترس خواهند بود، اشاره دارد.

بنابر گفته‌ی این استودیو، پس از به پایان رساندن بازی امکان تغییر ساعت روز و شب و همچنین تغییر آب و هوا در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در طول بخش تک‌نفره، این داستان بازی است که تصمیم می‌گیرد چه تنظیماتی اعمال شود، اما پس از پایان آن، بازیکنان می‌توانند بنابر تصمیم خود این بخش‌ها را تنظیم کنند. پس می‌توانید با تغییر آب و هوای Spider-Man، از تجربه‌ی بازی در یک شب سرد برفی در نیویورک لذت ببرید. همچنین این مورد بسیار برای حالت photo mode حائز اهمیت خواهد بود. اینسامنیاک گیمز اعلام کرده که بازی در طول یک شب یا یک روز نخواهد بود بلکه در طول چندین هفته از ماه اکتبر تا نوامبر، روایت خواهد شد و درجه‌های سختی مختلفی در دسترس قرار خواهند گرفت. البته هنوز مشخص نیست که آیا این درجه‌های سختی در زمان انتشار بازی در دسترس خواهند بود یا خیر.

 Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa