کوجیما: من سعی در توجیه ساخت بازی بوسیله بازیگران به واسطه بازیگران نامی Death Stranding ندارم

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، آقای "هیدئو کوجیما" سازنده‌ی عنوان Death Stranding طی مصاحبه‌ای با The Telegraph در رابطه با حضور بازیگران معروف در بازی صحبت کرد بازی خود صحبت کرد.

ایشان در ابتدا ایده و تصور اینکه ایشان سعی دارد بازی‌ها را با استفاده حضور بازیگران معروف در Death Stranding توجیه کند، رد کرد و دلیل این انتخاب خود را توضیح داد:

"این به هیچ وجه هدف من نیست. ساخت بازی انرژی و وقت زیادی نیاز دارد و چیزی است که باید کل زندگی‌تان را صرفش کنید. من مطمئنم این قضیه برای ساخت فیلم نیز صدق می‌‍کند اما وقتی این مقدار منابع صرف بشود فکر نمی‌کنم کسی نگرانی‌ای در رابطه با معروف بودن بازیگران داشته باشد. برای من، مهم‌ترین چیز کار کردن با افرادی است که به آن‌ها اعتماد و علاقه دارم.

در گذشته ما از بازیگران استفاده نمی‌‎کردیم. شخصیت‌ها بطور کامل از هیچ ساخته می‌شدند. من 32 سال است که مشغول ساخت بازی هستم و تکنولوژی حال حاضر به من این اجازه را می‌دهد که هر چیزی که به آن فکر‌ می‌کنم قابل ساخت باشد. اما این جالب نیست چون هیچ المان آنالوگ و زنده‌ای ندارد. برای مثال اگر آقای "نورمن" و من در حال کار باشیم و من به او بگویم باید در مکان مشخص شده بنشیند او ممکن است نظر خودش را داشته باشد و بگوید جای دیگری می‌نشیند.

من آن واکنش شیمیایی را که از وجود بازیگران بوجود می‌آید را می‌خواهم. من می‌خواهم بازی را با همکاری یک یک آن‌ها بسازم."

Death Stranding در تاریخی نامشخص برای PS4 عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame