هنگامی که تریلر عنوان Fallout 76 برای نخستین بار در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درآمد تعجیب بسیاری از مخاطبان را بر انگیخت آن‌هم در حالی که بتزدا ساعاتی بعد کنفرانس اختصاصی خود را پیش روی داشت. حال به نظر می‌رسد این کار بی دلیل نبوده و شاهد عمیق‌تر شدن روابط میان این دو شرکت هستیم. به […]

نسخه‌ی بتای عنوان Fallout 76 در انحصار زمانی اکس باکس وان خواهد بود

هنگامی که تریلر عنوان Fallout 76 برای نخستین بار در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درآمد تعجیب بسیاری از مخاطبان را بر انگیخت آن‌هم در حالی که بتزدا ساعاتی بعد کنفرانس اختصاصی خود را پیش روی داشت. حال به نظر می‌رسد این کار بی دلیل نبوده و شاهد عمیق‌تر شدن روابط میان این دو شرکت هستیم. به طوری که حتی نسخه‌ی بتای عنوان Fallout 76 ابتدا و به صورت انحصار زمانی در دسترس کنسول اکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

به تازگی صفحه‌ی مربوط به سوالات متداول نسخه‌ی بتای عنوان Fallout 76 ایجاد شده و شرکت بتزدا نیز در صفحه‌ی مورد نظر به پاسخ برخی از سوالات پر تکرار کاربران پرداخته است. یکی از این سوالات در ارتباط با زمان انتشار و پلتفرم‌های مقصد نسخه‌ی بتای عنوان Fallout 76 بود که از پاسخ بتزدا به نظر می‌رسد نسخه‌ی بتا ابتدا و به صورت انحصار زمانی برای کنسول اکس باکس وان در دسترس خواهد بود:

نسخه‌ی بتا بر‌روی تمامی پلتفرم‌های اکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی ( از طریق وب سایت بتزدا) عرضه می‌شود. اما برای اطلاع از زمان دقیق آن ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. لازم به اشاره است که نسخه‌ی بتا ابتدا برای کنسول اکس باکس وان عرضه شده و سپس برای سایر پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

اگرچه هنوز مشخص نیست که همکاری میان این دو شرکت چگونه بوده و آیا بتزدا قرارداد همکاری جدیدی با شرکت مایکروسافت منعقد کرده است یا خیر اما به نظر می‌رسد روابط میان این دو شرکت روز به روز عمیق‌تر می‌شود و اگر به خاطر داشته باشید، قبل از نمایش تریلر عنوان Fallout 76 نیز لوگوی اکس باکس به نمایش در آمد که به نوعی از همکاری این دو شرکت خبر می‌داد.

این‌که چرا بتزدا و مایکروسافت طی کنفرانس خود در E3 2018 اشاره‌ای به این موضوع نداشته‌اند، کمی عجیب به نظر می‌رسد و مشخص نیست که آیا انحصار زمانی یاد شده تنها مُختص نسخه‌ی بتای عنوان Fallout 76 خواهد بود یا محتویات و بسته‌های الحاقی پس از انتشار نیز ابتدا برای کنسول اکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرند

عنوان Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

عنوان Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa