اسکات فیلیپس (Scott Phillips)، کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey در یوبی‌سافت کبک (Ubisoft Quebec)، در مصاحبه‌ای با GamesBeat در E3 2018 اذعان کرده که نسخه بعدی Assassin’s Creed، عمیق‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین نسخه از این سری خواهد بود. یوبی‌سافت کبک استودیو اصلی سازنده Assassin’s Creed Odyssey می‌باشد که سال ۲۰۱۵ نیز وظیفه ساخت Assassin’s Creed Syndicate […]

کارگردان بازی: Assassin’s Creed Odyssey عمیق‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین نسخه از این سری است

اسکات فیلیپس (Scott Phillips)، کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey در یوبی‌سافت کبک (Ubisoft Quebec)، در مصاحبه‌ای با GamesBeat در E3 2018 اذعان کرده که نسخه بعدی Assassin’s Creed، عمیق‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین نسخه از این سری خواهد بود. یوبی‌سافت کبک استودیو اصلی سازنده Assassin’s Creed Odyssey می‌باشد که سال ۲۰۱۵ نیز وظیفه ساخت Assassin’s Creed Syndicate را بر عهده داشت.

در ادامه صحبت‌های اسکات فیلیپس را می‌خوانیم:

من فکر می‌کنم لحظه به لحظه بازی در بهترین لحن و آهنگ خود قرار دارد و این سرگرم‌کننده‌ترین نسخه از Assassin’s Creed بر روی گیم‌پد است. در سطح کلی‌تر ما به شما این امکان را داده‌ایم تا انتخاب‌ها، گزینه‌ها، تجربه نقش‌آفرینی و روابط عاطفی خود را داشته باشید. من برای بازی‌بازانی که این بازی به دستشان خواهد رسید بسیار هیجان‌زده‌ام. فکر ‌می‌کنم که [این بازی] Assassin’s Creed را به سطحی کاملا جدید از تعامل، انتخاب، پویایی و تاریخ‌سازی برای شما برساند. این فقط در مورد یک صحنه سینمایی معمولی در برخورد با سقراط نیست. شما از او سوال می‌پرسید و فلسفه او را مورد بحث قرار می‌دهید. چرا او اینطور فکر ‌می‌کند؟ شما می‌توانید این دنیا را متعلق به خودتان کنید و به عمق آن وارد شوید. من فکر نمی‌کنم که قبلا چنین عمقی را تجربه کرده باشیم.

این عنوان سری Assassin’s Creed را به سمت ژانر اکشن نقش‌آفرینی هدایت خواهد کرد. هرچند که Origins سال گذشته قدم در این راه گذاشت، با این وجود به نظر ‌می‌رسد به لطف ماموریت‌های چندشاخه (که پایان‌های متفاوتی نیز خواهند داشت)، یک سیستم دیالوگ و گفتگوی کامل و حتی یک سیستم پاداش و مجازات (به گونه‌ای که شخصیت بازی بعد از انجام اعمالی همچون دزدی و قتل توسط ماموران قانون تعقیب می‌شود) Odyssey حتی بیشتر از Origins به یک عنوان نقش‌آفرینی تبدیل شده است.

Assassin’s Creed Odyssey قرار است ۵ اکتبر سال جاری میلادی (۱۳ مهر ۹۷) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و اکس باکس وان منتشر شود. بازی‌بازان می‌توانند در شروع بازی یکی از شخصیت‌های Alexios یا Kassandra را انتخاب کنند که هر دو از نسل Leonidas I هستند. طبق گفته‌های یاوس گیلموت (Yves Guillemot) مدیرعامل یوبی‌سافت، نسخه بعدی Assassin’s Creed، لزوما یک سال بعد از عرضه Odyssey منتشر نخواهد شد و این موضوع در درجه اول به وضعیت پروژه بستگی دارد.

 

منبع متن: gamefa