امروز شرکت نینتندو لیست شخصیت‌های بازی Super Smash Bros را در اختیار طرفداران قرار داد. پیشنهاد می‌کنم در ادامه لیست کامل را مشاهده کنید. بازی Super Smash Bros: Ultimate در رویداد E3 امسال و در کنفرانس مطبوعاتی نینتندو به صورت رسمی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ معرفی شد. در جریان معرفی این عنوان در مراسم E3 به […]

همه شخصیت‌های موجود در  Super Smash Bros: Ultimate

امروز شرکت نینتندو لیست شخصیت‌های بازی Super Smash Bros را در اختیار طرفداران قرار داد. پیشنهاد می‌کنم در ادامه لیست کامل را مشاهده کنید.

بازی Super Smash Bros: Ultimate در رویداد E3 امسال و در کنفرانس مطبوعاتی نینتندو به صورت رسمی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ معرفی شد. در جریان معرفی این عنوان در مراسم E3 به شخصیت‌های قابل بازی آن نیز اشاره شد که در این رابطه باید بگوییم که <<همه شخصیت‌ها حضور دارند>>؛ این بدان معانست که همه‌ی شخصیت‌های بازی Super Smash Bros، از ۱۲ شخصیتی که برای کنسول نینتندو ۶۴ حضور داشته‌اند تا شخصیت‌‌هایی که همراه با بسته گسترش دهنده برای کنسول نینتندو Wii U معرفی شده‌اند در این عنوان و برای نینتندو سوییچ حضور خواهند داشت.

البته به جز شخصیت‌های عناوین نینتندو شخصیت‌های دیگری از قبیل Snake برگرفته شده از مجموعه Metal Gear Solid، شخصیت Cloud برگرفته شده از بازی  Final Fantasy VII و شخصیت‌های Young Link ،Pichu و Star Wolf که یک بار شاهد حضور آن‌ها بوده‌ایم نیز در این عنوان دیده می‌شوند. همه این شخصیت‌ها تغییرات کلی در خود دیده‌اند؛ به عنوان مثال بمب‌های Link اکنون می‌توانند از راه دور منفجر شوند، به طور کلی، تمام حرکات نهایی Smash اثرات فوری بیشتری دارند، شخصیت‌های Bowser و Little Mac که قبلا تحولات طولانی مدت داشته اند، نسخه‌های دشوارتری خواهند داشت اما از استقامت کم‌تری برخوردار هستند. بعضی از شخصیت‌ها بنابر دلایلی ظاهری جدید به خود گرفته‌اند.

بازی Super Smash Bros: Ultimate شامل دو شخصیت جدید نیز خواهد بود؛ Inking برگرفته شده از مجموعه Splatoon و Ridley برگرفته شده از مجموعه Metroid در این عنوان قابل کنترل هستند. در ادامه از شما دعوت می‌کنم که لیست شخصیت‌های قابل بازی که تا به امروز برای عنوان Super Smash Bros: Ultimate تایید شده را مشاهده کنید.

  1. Bayonetta
  2. Bowser
  3. Bowser Jr.
  4. Captain Falcon
  5. Charizard
  6. Cloud
  7. Corrin
  8. Dark Pit
  9. Diddy Kong
  10. Donkey Kong
  11. Dr. Mario
  12. Duck Hunt
  13. Falco
  14. Fox
  15. Ganondorf
  16. Greninja
  17. Ice Climbers
  18. Ike
  19. Inkling
  20. Ivysaur
  21. Jigglypuff
  22. King Dedede
  23. Kirby
  24. Link
  25. Little Mac
  26. Lucario
  27. Lucas
  28. Lucina
  29. Luigi
  30. Mario
  31. Marth
  32. Mega Man
  33. Meta Knight
  34. Mewtwo
  35. Mii Brawler
  36. Mii Gunner
  37. Mii Swordfighter
  38. Mr. Game & Watch
  39. Ness
  40. Olimar
  41. Pac-Man
  42. Palutena
  43. Peach
  44. Pichu
  45. Pikachu
  46. Pit
  47. Pokemon Trailer
  48. Ridley
  49. R.O.B.
  50. Robin
  51. Rosalina & Luma
  52. Roy
  53. Ryu
  54. Samus
  55. Sheik
  56. Shulk
  57. Snake
  58. Sonic
  59. Squirrel
  60. Toon Link
  61. Villager
  62. Wario
  63. Wii Fit Trainer
  64. Wolf
  65. Yoshi
  66. Young Link

گالری تصاویر شخصیت‌ها

عنوان Super Smash Bros: Ultimate که از تمام کنترلرهای Amiibo و کنترلرهای کنسول گیم کوب پشتیبانی می‌کند، در تاریخ جمعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ عرضه و منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa