به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اوایل امروز شرکت Insomniac Games میزبان یک اجرای زنده بود که در طول آن کار‌های مختلفی که در Spider-Man قابل انجام است را به مخاطبین نشان می‌داد. باید بگوییم که با توجه به این اجرای زنده شما در Spider-Man کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید و به طور دائم سرگرم خواهید بود.

چه درحال نبرد با باس های بازی هستید، ماموریت‌های جانبی را به پیش می‌برید یا جلوی تبهکاران را می‌گیرید، Spider-Man هیچگونه کاستی در چیزهای جذاب ندارد. همچنین تاکید شده است که در این عنوان انحصاری PS4، خبری از ماموریت‌های جانبی اذیت کننده و غیر جذاب نخواهد بود.

حتما منظور ما را از مطرح کردن این موضوع متوجه می‌شوید. در بازی‌های قبلی Spider-Man ما شاهد ماموریت‎‌های جانبی بسیار کوچک و غیر جذاب بودیم. برای مثال یکی از ماموریت‌های جانبی بازی‌های قبلی تحویل پیتزا به مشتری بود. در بازی Insomniac خبری از ماموریت‌های بی معنا نخواهد بود.

یکی دیگر از ماموریت‌های جانبی عجیب و غریب در بازی‌های قبلی نجات بادکنک بچه‌ها بود که این بار از این دسته ماموریت‌ها نخواهیم داشت.

این بار کوئست‌های جانبی شکلی جدی‌تر به خود گرفته است و شامل بستن کانال‌های سمی با تار، خنثی کردن بمب در سرتاسر شهر و چالش‌های تاب خوردن در سطح شهر و رسیدن به نقاط مختلف وجود خواهد داشت.

از طرف دیگر در سرتاسر شهر فعالیت‌های تبهکارانه تصادفی وجود خواهد داشت که می‌توانید در آن‌ها دخالت کنید و مجرمان را از بین ببرید.

Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) به صورت انحصاری برای PS4 و PS4 Pro منتشر خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame