اگرچه ممکن است از Fortnite به عنوان محبوب‌ترین بازی حال حاضر جهان یاد شود، اما این موضوع نتوانسته تاثیری بر موفقیت PlayerUnknown’s Battlegrounds داشته باشد. امروز بلوهول (Bluehole) در خبری تایید کرد که این عنوان بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروش داشته است. بر طبق گفته‌ی این استودیو، مجموع فروش این بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و […]

PlayerUnknown’s Battlegrounds بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروخته است

اگرچه ممکن است از Fortnite به عنوان محبوب‌ترین بازی حال حاضر جهان یاد شود، اما این موضوع نتوانسته تاثیری بر موفقیت PlayerUnknown’s Battlegrounds داشته باشد. امروز بلوهول (Bluehole) در خبری تایید کرد که این عنوان بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

بر طبق گفته‌ی این استودیو، مجموع فروش این بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی از مرز ۵۰ میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین با احتساب بازیکنان PUBG بر روی پلتفرم‌های مختلف از جمله نسخه ios و اندروید، مجموع تعداد بازیکنانی که برای این عنوان ثبت نام کرده‌اند و حداقل یکبار به تجربه‌ی آن پرداخته‌اند، از مرز ۴۰۰ میلیون بازیکن عبور کرده، که این عدد فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

محبوبیت PlayerUnknown’s Battlegrounds روز به روز در حال افزایش است و روزانه ۸۷ میلیون بازیکن به تجربه این عنوان می‌پردازند. به مناسبت این موفقیت بزرگ، بلوهول اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند با ۳۳ درصد تخفیف نسبت به خرید بازی در استیم (Steam) اقدام کنند.

ما به کار بر روی محتوا‌ی بیشتر و بهبود عملکرد بازی در پلتفرم‌های مختلف ادامه خواهیم داد. ما می‌دانیم که می‌توان کار‌های بسیاری برای بهتر کردن PlayerUnknown’s Battlegrounds به عنوانی بهتر برای بازیکنان، انجام داد.

PlayerUnknown’s Battlegrounds هم اکنون در دسترس کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

 

منبع متن: gamefa