بازی Cyberpunk 2077 بالاخره و پس از سال‌ها انتظار، در نمایشگاه E3 2018 نمایش جدیدی داشت و استودیوی سی‌دی پراجکت رد اطلاعات و جزئیات بسیاری از آن به اشتراک گذاشته است. یک ساعت از گیم‌پلی این بازی مورد انتظار پشت درب‌های بسته به اهالی رسانه نشان داده شده و به همین جهت، این روزها خبرهای […]

Cyberpunk 2077 هیچگونه صفحه بارگذاری نخواهد داشت

بازی Cyberpunk 2077 بالاخره و پس از سال‌ها انتظار، در نمایشگاه E3 2018 نمایش جدیدی داشت و استودیوی سی‌دی پراجکت رد اطلاعات و جزئیات بسیاری از آن به اشتراک گذاشته است. یک ساعت از گیم‌پلی این بازی مورد انتظار پشت درب‌های بسته به اهالی رسانه نشان داده شده و به همین جهت، این روزها خبرهای بسیاری از این بازی منتشر می‌گردد و در کانون توجهات قرار دارد. Cyberpunk 2077 عنوانی نقش‌آفرینی از سازندگان The Witcher III: Wild Hunt است بنابراین طبیعی‌ست که انتظار تجربه منحصر به فردی را از آن داشته باشیم؛ در همین راستا، اخیراً تائید شده که این بازی هیچگونه صفحه بارگذاری نخواهد داشت.

با توجه به جهان گسترده این بازی و شهر بزرگ و پیشرفته Night City، بی‌شک عدم وجود صفحه‌های بارگذاری در جریان گیم‌پلی، منجر به تجربه بهتری از این عنوان و داستانش می‌شود. در بازی Cyberpunk 2077 کنترل شخصیتی به نام V را در اختیار خواهید داشت. شخصیت شما کاملاً قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید از جنسیت آن گرفته تا ویژگی‌های ظاهری‌اش را خودتان انتخاب کنید. بازی جهان باز Cyberpunk 2077 مراحل فرعی متعددی هم دارد که می‌توانید از اینجا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، اخیراً تائید شده که این عنوان از واقعیت مجازی پشتیبانی نخواهد کرد. همچنین سازندگان این بازی از دلایل انتخاب دید اول شخص صحبت کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود که این عنوان سیستم دیالوگ پیشرفته‌ای خواهد داشت.

استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد هنوز از تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این بازی صحبت نکرده است اما انتظار می‌رود که Cyberpunk 2077 حداکثر تا سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر گردد.

منبع متن: gamefa