بتزدا گیم استودیو (Bethesda Game Studios) سازنده عنوان Fallout 76، با آنلاین کردن عنوان جدید خود، تغییر بزرگی در این سری محبوب ایجاد کرد. درحالی که یکی از ویژگیهای مهم این سری که شامل مکالمات گسترده با NPCها میشد، دیگر در این بازی وجود ندارد؛ با این وجود جنبههای دیگری همچون مخفیکاری هنوز هم اهمیت […]
بتزدا گیم استودیو (Bethesda Game Studios) سازنده عنوان Fallout 76، با آنلاین کردن عنوان جدید خود، تغییر بزرگی در این سری محبوب ایجاد کرد. درحالی که یکی از ویژگیهای مهم این سری که شامل مکالمات گسترده با NPCها میشد، دیگر در این بازی وجود ندارد؛ با این وجود جنبههای دیگری همچون مخفیکاری هنوز هم اهمیت خود را در این عنوان حفظ کردهاند.
جف گارداینر (Jeff Gardiner) مدیر پروژه استودیو، در واکنش به سوالاتی در مورد پرکهای مخفیکاری و درمجموع جنبههای شناسایی در بازی، توضیحاتی را در توییتر داده است. او گفته است که تقریبا مانند نسخههای پیشین سری، با نیمخیز شدن (crouching) وارد حالت مخفیکاری خواهید شد. اما تغییری که در این نسخه نسبت به نسخههای قبل اعمال شده این است که مخفیکاری باعث خواهد شد تا نشانگر بازیباز روی نقشه ناپدید شود تا بازیبازان دیگر نتوانند به سادگی شما را پیدا کنند.
این ویژگی علاوه بر این که برای کمین کردن کاربرد خواهد داشت، باعث خواهد شد که بازیبازان در صورت تمایل از مبارزات PvP اجتناب کنند. بتزدا همچنین سیستمهایی برای جلوگیری از خستهکننده شدن بازی در نظر گرفته است که از جمله آنها میتوان به این ویژگی اشاره کرد که شما نمیتوانید یک بازیباز را چندین بار پشت سر هم بکشید.
Fallout 76 قرار است ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان ۹۷) برای پلتفرمهای اکس باکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر شود. استودیو سازنده بازی قول بستههای الحاقی و بهروزرسانهای رایگان را ظرف چند سال آینده به بازیبازان داده است. از طریق واحد پول بازی میتوانید محتویاتی را خریداری کنید که اکثرا وسایل جانبی خواهد بود که در خود بازی هم قابل دستیابی است.
نظر شما در اینباره چیست؟ آیا این حالت مخفیکاری میتواند به جذابیت بیشتر بازی کمک کند؟
منبع متن: gamefa