PUBG

پس از Banهای ناخواسته و ناگهانی، شرکت ناشر بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، یعنی PUBG Corp به کسانی که به اشتباه Ban شده‌اند، 20،000 Battle Points به عنوان یک "جبران کوچک" خواهد داد. شرکت PUBG Corp همچنین بیان داشت که "در برخی مواقع اشتباه کردیم".

به گزارش پردیس گیم از سایت pcgamer، یکی از مسئولین ناشر شرکت PUBG در صفحه‌ای از استیم مربوط به بازی گفت: "همان‌طور که می‌دانید یکی از اولویت‌های همیشگی ما تلاش در جهت نابودی هکرها و متقلب‌ها از PUBG است. ما اخیرا گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته‌ایم، ولی متاسفانه برخی مواقع اشتباه کردیم، که یکی از این موارد، این بود که تعدادی از بازیکنان به اشتباه Ban شده و برای مدتی قادر به دسترسی به بازی نبودند."

این مسئول قول داد تا تلاش در جهت پیدا کردن و حذف تقلب را ادامه دهد و از بازیکنان خواست تا در چنین مواقعی که ندرتا Banهایی به اشتباه رخ می‌دهد، صبور باشند.

و همچنین در ادامه این پست آمده است: "به بازیکنانی که به این مشکل دچار شده بودند، به عنوان یک جبران کوچک مقدار 20،000 BP خواهیم داد. این جبران خسارت، هم اکنون برای بازیکنانی که به آن دچار شده بودند، در حال انجام است."

وی در این پست افزود: "ما از تمامی کسانی که به دلیل این خطا به بازی دسترسی نداشتند معذرت خواهی می‌کنیم و امیدواریم این جبران، تلافی وقت از دست رفته آنها را کرده باشد."

این شرکت بازیکنانی که به اشتباه توسط خطای تشخیصی درون برنامه‌ای Ban شده بودند، و همچنین آنهایی که "در ورژن 3.8.38.15 بین تاریخ 26 خرداد، ساعت 22:30 تا 27 خرداد ساعت 1:00 بامداد (ساعت‌ها به وقت تهران هستند) وارد بازی شده‌اند" را به عنوان بازیکنانی با Ban اشتباه شناسایی کرده است.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد Ban شده هستید، منتظر واریز 20،000 BP به حساب PUBG خود باشید!

منبع متن: pardisgame