FF VII Remake

E3 امسال هیچ‌گونه اطلاعاتی را در مورد Final Fantasy VII Remake که خیلی‌ها منتظر آن بودند، به ما نداد و تنها حس ناامیدی و دلهره را در مورد زمان عرضه این عنوان برای ما باقی گذاشت. اگرچه کارگردان بازی بیان کرد که Kingdom Hearts 3 در جایگاهی قرار گرفته است که پیشرفت FF VII Remake را کُند نمی‌کند، اطلاعات بیشتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. خوشبختانه ما اطلاعات بیشتری را به دست آوردیم که بیان می‌دارد "همه چیز از آنچه انتظار داشتیم بهتر است".

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، مطابق گزارشی از سایت gematsu، "تتسویا نومورا" اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت FF VII Remake داده است:

"روند ساخت بازی بهتر از آنچه انتظار داشتیم پیش می‌رود، پس با خیال راحت منتظر اخبار بعدی در مورد این بازی باشید. جهت‌دهی کاری ما قبل از اینکه گروه توسعه بازی عوض شود، تعیین شده بود و روند توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود."

کارگردان بازی حرف‌های زیادی را در مورد بازسازی پیشِ رو در آخرین شماره از هفته نامه Famitsu زد، در حالی که همچنین سعی کرد تا زمانی را برای یک رونمایی دیگر از بازی تعیین کند. Square Enix امیدوار بود تا اطلاعات بیشتری در مورد این بازسازی در E3 ارائه دهد، اما متاسفانه این امر ممکن نشد. این سایت همچنین گزارش داد که "در عین حفظ جوّ بازی اصلی، این عنوان بازسازی شده به شخصیت‌ها، مخصوصا اعضای گروه Avalanche عمیق‌تر خواهد پرداخت".

"تتسویا نومورا" اخیرا به سایت The Verge گفته بود که "ما در حال توسعه موازی دو عنوان (FF VII Remake و Kingdom Hearts 3) هستیم".

او بیان داشت که "در حال حاضر من تمام تلاشم را روی Kingdom Hearts 3 منعطف می‌کنم، سپس تمام آن را روی FF VII Remake و دوباره روی Kingdom hearts 3 و همین طور این طرف و آن طرف می‌روم. البته ظاهرا کار همزمان روی دو عنوان، پس از عرضه Kingdom Hearts 3 به یک عنوان کاهش پیدا کند".

خبر خوش این است که ما بالاخره فهمیدیم که عنوان Kingdom Hearts 3 در ژانویه 2019 عرضه خواهد شد، و این یعنی تقسیم تمرکز روی دو بازی، به یک بازی محدود خواهد شد؛ ولی خبر بد این است که در حال حاضر هیچ تاریخ عرضه‌ای برای FF VII Remake مشخص نشده است.

ما همچنان منتظر اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر راجع به این بازی در آینده‌ای نزدیک هستیم.

منبع متن: pardisgame