Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadows Die Twice جدیدترین اثر FromSoftware است. پس از رونمایی از بازی و زمانی که مشخص شد این عنوان یک سیستم احیا دارد، برخی می‌گفتند این بازی از عناوین قبلی FromSoftware مثل Dark Souls و Bloodborne آسان‌تر می‌شود. به گزارش پردیس گیم، اکنون میازاکی طی مصاحبه‌ای با GameSpot به طرفداران اطمینان داده که Sekiro "احتمالا بسیار چالش برانگیزتر از بازی‌های قبلی FromSoftware است."

میازاکی به عنوان کارگردان Sekiro: Shadows Die Twice گفت "ما فکر می‌کنیم سطح لذت بردن از بازی بسیار وسیع و بین بازیکنان گسترده خواهد بود. اگر شما بازیکنی هستید که دوست دارید از وقت خود به خوبی استفاده و همه چیز را به هم متصل کنید و نقاط ضعف و موقعیت‌یابی دشمنان را یاد بگیرید و به تمام موارد بازی تسلط داشته باشید، دوران بسیار خوبی خواهید داشت. در Sekiro چنین حسی وجود دارد که هنگام کاوش در نقشه‌های 3 بعدی بازی وسیله‌ای مثل ابزار مصنوعی پیدا می‌کنید و با خود می‌گوید چرا آن را مقابل این دشمن مورد استفاده قرار ندهم؟ وقتی چنین چیزی به مغزتان خطور کرده و عملی می‌شود، حس رضایت و خوشحالی به شما (بازیکن) دست خواهد داد."

او در ادامه افزود "این در حالی است که یک بازیکن دیگر گیم‌پلی سرعتی، کاتانا در مقابل کاتانا و شمشیر در مقابل شمشیر را می‌پسندد بنابراین آن‌ها سختی و شدت چالش را حس می‌کنند. آن‌ها با سطح چالش بالایی روبه‌رو می‌شوند که احتمالا از عناوین قبلی FromSoftware هم چالش برانگیزتر است بنابراین ما معتقدیم همه بازیکنان یک چیزی که مناسب‌شان باشد را پیدا می‌کنند."

از Sekiro: Shadows Die Twice در کنفرانس خبری Xbox برای E3 2018 رونمایی شد و نشر آن بر عهده Activision است. بازی در اوایل سال 2019 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

منبع متن: pardisgame