در جدیدترین اخبار مربوط به بازی و سرگرمی، امروز مشخص شد که ماشین‌های پرنده بازی Cyberpunk 2077 قابل کنترل کردن نیستند. در ادامه با من و گیمفا همراه باشید. یکی از مهم‌ترین آثار هنری بازی Cyberpunk 2077 همان ماشین‌های پرنده هستند که بخش مهمی از این عنوان را تشکیل می‌دهند. همان طور که در تریلر منتشر […]

در بازی Cyberpunk 2077 نمی‌توانید ماشین‌های پرنده را کنترل کنید

در جدیدترین اخبار مربوط به بازی و سرگرمی، امروز مشخص شد که ماشین‌های پرنده بازی Cyberpunk 2077 قابل کنترل کردن نیستند. در ادامه با من و گیمفا همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین آثار هنری بازی Cyberpunk 2077 همان ماشین‌های پرنده هستند که بخش مهمی از این عنوان را تشکیل می‌دهند. همان طور که در تریلر منتشر شده از این عنوان در مراسم E3 امسال مشاهده کردید، ماشین‌های پرنده در این عنوان حضور خواهند داشت اما بازی‌باز قادر نخواهد بود که آن‌ها را به کنترل خود درآورد.

در جریان مصاحبه‌ای که در طی رویداد E3 2018 با طراح مراحل سطح بازی آقای مکس پِرس (Max Pears) انجام شد،  او در این رابطه توضیح داد:

شما قادر به کنترل ماشین‌های پرنده نخواهید بود اما از آن‌ها می‌توان در مواقع حساس و ماموریت‌ها استفاده کرد.

اصل کار این است که شما با پای پیاده، ماشین‌ها و موتور سیکلیت‌ها رفت و آمد می‌کنید.

اگرچه این تنها بخش کوچکی از بازی Cyberpunk 2077 است اما این‌که استودیو سی دی پراجکت رِد (CD Projekt RED) به بازی‌باز اجازه کنترل ماشین‌های پرنده را نمی‌دهد، برای بازی‌بازان ناخوشایند خواهد بود، زیراکه این گونه ماشین‌ها بسیار در عنوان Cyberpunk 2077 به چشم می‌خورند و آرزوی بسیاری از طرفداران کنترل کردن یکی از این ماشین‌ها در یک بازی ویدئویی است.

البته این حقیقت ممکن است در طی توسعه این عنوان تغییر کند و ما دقیقا نمی‌دانیم که منظور مکس پِرس از این‌که <<از آن‌ها می‌توان در مواقع حساس و ماموریت‌ها استفاده کرد>> چه بوده است. امیدواریم در رویداد گیمزکام (Gamescom) اطلاعاتی در این رابطه به دست آوریم.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، سازندگان اعلام کردند که این عنوان هیچگونه صفحه بارگذاری نخواهد داشت و اخیراً تائید شده که این عنوان از واقعیت مجازی پشتیبانی نخواهد کرد. همچنین سازندگان این بازی از دلایل انتخاب دید اول شخص صحبت کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود که این عنوان سیستم دیالوگ پیشرفته‌ای خواهد داشت.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد مشخصی ندارد اما پیش‌بینی می‌شود که تا قبل سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و کاربران رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع متن: gamefa