استودیو ربلیون (Rebellion)، که به واسطه ساخت مجموعه Sniper Elite مشهور بوده، در حال توسعه بازی‌هایی برای کنسول نینتندو سوییچ است. این موضوع در طی جدیدترین مصاحبه‌ای که وب‌سایت VG247 با رئیس این استودیو انجام داد، تأیید شد. جالب است بدانید که عنوان Sniper Elite V2 برروی کنسول وی‌یو، آخرین بازی استودیو ربلیون بود که برای […]

استودیو ربلیون در حال توسعه عناوین نینتندو سوییچ است

استودیو ربلیون (Rebellion)، که به واسطه ساخت مجموعه Sniper Elite مشهور بوده، در حال توسعه بازی‌هایی برای کنسول نینتندو سوییچ است. این موضوع در طی جدیدترین مصاحبه‌ای که وب‌سایت VG247 با رئیس این استودیو انجام داد، تأیید شد.

جالب است بدانید که عنوان Sniper Elite V2 برروی کنسول وی‌یو، آخرین بازی استودیو ربلیون بود که برای پلتفرم‌های نینتندو منتشر شد. حال در طی این مصاحبه، آقای جیسون کینگزلی (Jason Kingsley)، اعلام کرد که “نینتندو سوییچ برای ما یک فرمت بسیار مهم است” اما بدلیل اختلاف قدرتی که میان آن و کنسول‌های رقیب وجود دارد، ربلیون قصد ندارد تا بازی‌های خود را پورت کند، بلکه در حال فکر کردن به “ایده‌های جدید و جذاب است.”

نینتندو سوییچ برای ما یک فرمت بسیار مهم است. ما در حال کار برروی عناوین این کنسول هستیم. نینتندو سوییچ از نظر قدرت متفاوت است؛ پس باید کمی حواستان را جمع کنید. این به اندازه کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ قوی نیست. ما نمی‌توانیم فقط بازی‌های خود را برای آن پورت کنیم؛ باید به ایده‌های جدید و جذاب فکر کرد.

یکی از چیز‌هایی که تجربه کرده‌ایم، تغییرات کنسول‌هاست. ما از زمان اولین پلی‌استیشن تا حالا بوده‌ایم. همیشه یک چالش جدید وجود دارد. ما بازی‌های مقرون به صرفه‌ای می‌سازیم. عناوین ما به اندازه نصف بازی‌های بزرگ دیگر به فروش می‌رسند و این بسیار خوب است؛ اما بازی‌های ما تنها به اندازه یک دهم شرکت‌‌های دیگر هزینه دارند.

جدید‌ترین بازی استودیو ربلیون یعنی Strange Brigade، در تاریخ ۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۲۸ آگوست ۲۰۱۸) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

به نظر شما این توسعه دهنده چگونه می‌تواند با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد نینتندو سوییچ، تجربه‌ای جدید و جذاب را خلق کند؟

منبع متن: gamefa