به تازگی فایل‌هایی صوتی از دموی خصوصی بازی Cyberpunk 2077 که پشت درب‌های بسته در E3 2018 برای برخی افراد خاص از مطبوعات به نمایش در آمد، منتشر شده که به طرفداران این عنوان این اجازه را خواهد تا داد تا به صدای شخصیت اصلی آن در کنار دیگر NPCها گوش فرا دهند. دموی پخش […]

فایلی صوتی از صدای پروتاگونیست Cyberpunk 2077 منتشر شد

به تازگی فایل‌هایی صوتی از دموی خصوصی بازی Cyberpunk 2077 که پشت درب‌های بسته در E3 2018 برای برخی افراد خاص از مطبوعات به نمایش در آمد، منتشر شده که به طرفداران این عنوان این اجازه را خواهد تا داد تا به صدای شخصیت اصلی آن در کنار دیگر NPCها گوش فرا دهند.

دموی پخش شده در پشت درب‌های بسته از بازی Cyberpunk 2077 به شدت شگفت‌انگیز بوده است طوریکه خیلی‌ها این بازی را انقلابی توصیف کرده‌اند. با این حال، اخیراً فایلی صوتی از این نمایش خصوصی منتشر شده که از این نشانی قابل شنیدن است. فایل صوتی دوم نیز از اینجا قابل دسترسی است.

این فایل ضبط شده نه تنها شامل صدای پروتاگونیست اصلی بازی Cyberpunk 2077 که با نام V شناخته می‌شود و همچنین NPCهای این عنوان است بلکه حاوی صدای سخنگوی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) نیز می‌شود که توضیحاتی از بازی مورد بحث ارائه می‌دهد.

بازی Cyberpunk 2077 داستان شخصی به نام V را دنبال می‌کند که مزدوری در شهر Night City است که خطرناک‌ترین شهر آینده به حساب می‌آید. وی می‌خواهد برای خود نامی دست و پا کند و از این راه امرار معاش کند. تمام ویژگی‌های شخصیت اصلی این بازی از جمله جنسیت، ظاهر، توانایی‌ها، کلاس‌ها و… توسط بازی‌باز قابل شخصی‌سازی خواهد بود. بازی Cyberpunk 2077 بیش از ده‌ها ساعت گیم‌پلی دارد و ماموریت‌های فرعی متعددی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین گفته می‌شود که این بازی سیستم گفتگوی پیشرفته‌ای هم خواهد داشت. در همین راستا، اخیراً سی‌دی پراجکت رد ابراز کرده که این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی با بهترین کیفیت ممکن اجرا خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 همکچنان تاریخ عرضه و پلتفرم مقصد مشخصی ندارد اما می‌توان انتظار داشت که تا قبل از سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد انتشار این بازی برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی باشیم.

منبع متن: gamefa