طبق جدیدترین اخبار دنیای بازیهای ویدئویی، به تازگی اعلام شده است که بازی Killing Floor 2 برای مدتی رایگان شده و کاربران میتوانند برای دریافت آن اقدام کنند. Killing Floor 2، عنوانی است که بازیکنان به صورت چندنفره بازی را آغاز خواهند کرد و در طول گیم پلی آن، به طرز چشمگیری نیازمند همکاری و […]

بازی Killing Floor 2 برای مدتی رایگان شد

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازیهای ویدئویی، به تازگی اعلام شده است که بازی Killing Floor 2 برای مدتی رایگان شده و کاربران میتوانند برای دریافت آن اقدام کنند.

Killing Floor 2، عنوانی است که بازیکنان به صورت چندنفره بازی را آغاز خواهند کرد و در طول گیم پلی آن، به طرز چشمگیری نیازمند همکاری و کمک‌رسانی هستند و در صورتی که استراتژی خوبی برای بازی نداشته باشند، در برابر دشمنان شکست خواهند خورد. دشمنان بازی هم موجهای مختلف و زیادی از موجودات عجیب و غریب و هیولامانند هستند که میتوانند در حملات خود ، کاربران از پای در بیاورند.

حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تجربه این بازی علاقهمند شدهاید، میتوانید برای مدتی محدود این بازی را تجربه کنید. چندی پیش و به صورت رسمی اعلام شد که بازی Killing Floor 2، برای ۳ روز یعنی از تاریخ ۱ تا ۴ تیر ماه، به صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرمهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار دارد. البته تنها کاربرانی میتوانند این بازی را دریافت کنند، که حساب کاربری مخصوص پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد را دارا باشند، در غیر این صورت بازی با همان قیمت مربوط به خود برای آنان پدیدار میشود.

بازی Killing Floor 2 در حال حاضر برای کنسولهای نسل هشتمی رایگان شده اما کاربران رایانههای شخصی هم میتوانند برای تجربه این بازی، از فرصتهای مناسبی که اخیرا سازندگان در اختیار آنها گذاشتهاند استفاده کنند. این بازی هم اکنون و در طول تخفیفهای شگفت انگیز و تابستانه شبکه استیم، با ۶۰ درصد تخفیف در دسترس است. به طوری که نسخه اصلی بازی که قبلا با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار فروخته میشد، در حال حاضر با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار دسترس میباشد. همچنین نسخه ویژه این بازی یعنی Digital Deluxe Edition، با قیمت ۱۵٫۹۹ دلار به جای ۳۹٫۹۹ دلار، برای خریداری موجود خواهد بود.

منبع متن: gamefa