تقریبا یک سال از انتشار Hellblade: Senua’s Sacrifice می‌گذرد، عنوانی که با به تصویر کشیدن داستان تاریک و احساساتی یک زن که با بیماری‌های روحی رو به رو بود، توجه عده‌ی زیادی از اهالی صنعت بازی‌سازی را به خود جلب کرد. حال به تازگی نینجا تئوری (Ninja Theory) آماری از میزان فروش فوق‌العاده این عنوان منتشر […]

Hellblade: Senua’s Sacrifice بیش از یک میلیون نسخه فروخته است

تقریبا یک سال از انتشار Hellblade: Senua’s Sacrifice می‌گذرد، عنوانی که با به تصویر کشیدن داستان تاریک و احساساتی یک زن که با بیماری‌های روحی رو به رو بود، توجه عده‌ی زیادی از اهالی صنعت بازی‌سازی را به خود جلب کرد. حال به تازگی نینجا تئوری (Ninja Theory) آماری از میزان فروش فوق‌العاده این عنوان منتشر کرده است.

بنابر گفته‌ی این استودیو، از زمان عرضه Hellblade: Senua’s Sacrifice در تابستان سال گذشته تا کنون، این عنوان توانسته به میزان فروش بیش از یک میلیون نسخه دست یابد.

این آمار با توجه به اینکه Hellblade: Senua’s Sacrifice به عنوان یک بازی مستقل عرضه شد، فوق‌العاده به نظر می‌رسد و باید به نینجا تئوری برای رسیدن به این موفقیت بزرگ تبریک گفت. همانطور که می‌دانید، این استودیو به جمع استودیو‌های فرست‌پارتی مایکروسافت (Microsoft) پیوسته و این به معنای عرضه‌ی عناوین انحصاری جدید برای کنسول شرکت مایکروسافت است و به نظر می‌رسد آینده‌ی روشن‌تری در انتظار این استودیو خلاق می‌باشد.

به همین مناسبت، بازیکنان می‌توانند با ۴۰ درصد تخفیف، نسبت به خرید Hellblade: Senua’s Sacrifice بر روی استیم (Steam) اقدام کنند. این عنوان هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار دارد.

منبع متن: gamefa