به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از ComicBook، هویت ششمین شخصیت منفی جدیدترین تریلر عنوان Marvel’s Spider-Man که در E3 به نمایش درآمده بود، فاش شد.

اگر یادتان باشد، در تریلر یاد شده ما فهمیدیم که گروه معروف "شش خبیث" یا همان Sinister Six، در بازی حضور داشته و قهرمان بازی باید با آن‌ها مبارزه کند، هرچند که در این تریلر تنها شاهد 5 شخصیت بودیم و اخرین شخصیت این گروه، تنها در انتهای تریلر بصورت نامعلوم حضور یافت. اگر نمی‌خواهید از هویت این شخصیت اگاه شوید بهتر است همین حالا از خواندن این خبر صرف نظر کنید.

ششمین شخص گروه منفور بازی، دکتر اختاپوس معروف است!

اما این اطلاعات چگونه معلوم شد؟ صداگذار شخصیت Rhino در بازی، که البته یک بازیکن معروف Call of Duty هم هست، حین مصاحبه‌ای درباره Black Ops 4، بطور تصادفی لو داد که شخص ششم کیست. اگر با تاریخچه این گروه خبیث آشنا باشید، دیدن Doctor Octopus در بازی جای تعجبی ندارد. وی بطور متعدد در داستان‌های Spidey بعنوان رییس این گروه ظاهر شده است و بنظر می‌رسد که در بازی هم قرار است نقشی مشابه داشته باشد.

جدای از این گروه، تا الان 7 شخصیت منفی در بازی مشاهده شده که قهرمان ما باید با آن ها دست و پنجه نرم کند. حضور و البته داشتن نقش مهم شخصیت Mister Negative، خود یک راه برای حضور ابرشرورهای دیگر در بازی است.

با اینکه هنوز منابع رسمی بازی چیزی در این باره نگفته‌اند، اما بازیگر Motion Capture پشت این عنوان خود یک منبع موثق به حساب می‌آید، و البته حضور وی یکی از قوی ترین احتمالات است، در کنار شخص Green Goblin. عنوان Marvel’s Spider-Man قرار است بصورت انحصاری برای دستگاه‌های PS4 در 16 شهریور عرضه شود.

منبع متن: pardisgame