اطلاعات جدیدی در رابطه با سیستم HUD عنوان Marvel’s Spider-Man منتشر شده است که توضیحاتی در رابطه با سیستم HUD این عنوان در هنگام گردش در نقشه بازی را می‌دهد. در ماه گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه E3 بودیم که در آن اطلاعات جدیدی از بازی‌های ویدئویی منتشر شد. یکی از این بازی‌ها، بازی مورد انتظار Marvel’s […]

اطلاعات جدیدی در رابطه با HUD عنوان Marvel’s Spider-Man منتشر شد

اطلاعات جدیدی در رابطه با سیستم HUD عنوان Marvel’s Spider-Man منتشر شده است که توضیحاتی در رابطه با سیستم HUD این عنوان در هنگام گردش در نقشه بازی را می‌دهد.

در ماه گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه E3 بودیم که در آن اطلاعات جدیدی از بازی‌های ویدئویی منتشر شد. یکی از این بازی‌ها، بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man بود که در کمتر از سه ماه دیگر منتشر می‌شود. در طی این نمایشگاه نسخه‌ای آزمایشی از این بازی در اختیار حضار قرار گرفت که شما می‌توانید در اینجا آن را مشاهده نمائید. متاسفانه استودیوی اینسومنیاک گیمز اعلام کرد که این نسخه آزمایشی یا نسخه آزمایشی دیگری از این عنوان منتشر نخواهد شد.

حال خبر می‌رسد که استودیوی اینسومنیاک گیمز بعد از نمایشگاه E3، سیستم HUD عنوان Marvel’s Spider-Man را زمانی که در حال گردش در شهر می‌باشید، حذف کرده است. این کار باعث می‌شود تا هنگام تاب خوردن و گردش در شهر هیچ چیزی مزاحم‌تان نباشد و به راحتی به بازی و تفریح بپردازید.

بازی Marvel’s Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ با سه نسخه متفاوت یعنی دیجیتال دیلاکس، نسخه معمولی و نسخه کالکتور عرضه می‌شود. شما می‌توانید هم اکنون این عنوان را از طریق پلی استیشن استور پیش خرید نمائید. همچنین در تاریخ ۲۶ سپتامبر یا ۴ مهر می‌توانید اولین شماره از کمیک پایان عنکبوتی با حضور مردعنکبوتی اینسومنیاک گیمز را مطالعه نمائید.

“از بعد از نمایشگاه E3، المان‌های نوار سلامت، گجت‌ها و قدرت لباس را در هنگام گردش آزادانه در شهر حذف کرده‌ایم.”

برایان انتهار (@bryanintihar)

منبع متن: gamefa