مدتی پیش در جریان کنفرانس شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) قبل از رویداد E3 2018 موسوم به EA Play شاهد نمایش جدیدی از گیم‌پلی عنوان در دست سااخت استودیو بایوور (Bioware) یعنی Anthem بودیم. اگر در جریان نیستید، این بازی یک عنوان تیراندازی نقش آفرینی اول شخص چندنفره است که طبق گفته‌ی سازندگان شکل جدیدی […]

جزئیات جدیدی از پایان‌های بازی Anthem منتشر شد

مدتی پیش در جریان کنفرانس شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) قبل از رویداد E3 2018 موسوم به EA Play شاهد نمایش جدیدی از گیم‌پلی عنوان در دست سااخت استودیو بایوور (Bioware) یعنی Anthem بودیم. اگر در جریان نیستید، این بازی یک عنوان تیراندازی نقش آفرینی اول شخص چندنفره است که طبق گفته‌ی سازندگان شکل جدیدی از روایت داستان را در بازی‌های چندنفره ارائه می‌دهد. همه‌ی این موارد موجب شده‌اند که افراد زیادی درباره‌ی چگونگی پایان بازی کنجکاو شوند.

به‌تازگی بن اسکات (Ben Scott) یکی از افرادی که برروی محتوای پایان بازی Anthem کار می‌کند در وب‌سایت ردیت حاضر شده و اطلاعات جدیدی درباره‌ی این‌که بازی‌بازان چه انتظاری از این عنوان باید داشته باشند منتشر کرده‌ است. او توضیح داده است که به‌عنوان مثال دخمه‌های درون بازی که به نام Strongholdes شناخته می‌شوند تنها بخشی از فعالیت‌های پایان بازی هستند که بایوور از آن‌ها صحبت می‌کند.

او همچنین اشاره کرد که بایوور برای شکل‌دهی به محتوای پایان بازی با مردم و جامعه‌ی کاربران مشارکت کرده و به حرف‌های آنان گوش خواهد سپرد. هدف بایوور ساخت محتوای پایان بازی مطابق با انتخاب‌ها و اعمال بازی‌بازان است که با این وجود قابل دسترس می‌باشد و فضایی از نخبه‌گری یا مسمومیت را گسترش نمی‌دهد. پایان بازی به‌سادگی قابل درک است و با این‌که امکان دارد در ابتدا مشکل به نظر برسد اما بازی‌بازان در آن استاد خواهند شد. معماها، موارد مخفی و اکتشافات نیز عالی خواهند بود.

توضیحات اسکات بسیار مختصر و گزیده هستند و نمی‌توانند جزئیات زیادی را منتقل کنند اما این نکته را کاملا مشخص می‌کنند که با یک پایان خطی ساده طرف نخواهیم بود. بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa