کارگردان عنوان محبوب Mario + Rabbids Kingdom Battle، در طی مصاحبه با وب‌سایت Eurogamer، اطلاعات جالبی را در مورد بسته الحاقی Donkey Kong Adventure، به اشتراک گذاشته است. بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle، عنوانی بود که در سال گذشته به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و توانست به موفقیت بسیار خوبی […]

توضیحات کارگردان Mario + Rabbids Kingdom Battle در مورد بسته الحاقی و آینده آن

کارگردان عنوان محبوب Mario + Rabbids Kingdom Battle، در طی مصاحبه با وب‌سایت Eurogamer، اطلاعات جالبی را در مورد بسته الحاقی Donkey Kong Adventure، به اشتراک گذاشته است.

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle، عنوانی بود که در سال گذشته به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و توانست به موفقیت بسیار خوبی دست یابد. همان‌طور که می‌دانید، این بازی که توسط استودیو‌های یوبیسافت میلان (Ubisoft Milan) و یوبیسافت پاریس (Ubisoft Paris)، توسعه یافته، شخصیت‌ها و دنیای ماریو را با خرگوش‌های خبیث یوبیسافت ترکیب کرده و تجربه‌ای جذاب به سبک استراتژیک نوبتی را به ارمغان آورده است.

حال داوید سولیانی (Davide Soliani)، کارگردان این اثر، در طی این مصاحبه اعلام کرد که در ابتدا قرار بود محتوای الحاقی مذکور تجربه‌ای کوتاه باشد اما بازخورد بشدت مثبت طرفداران باعث شد تا این استودیو چیزی بزرگ‌ و جسورانه‌تر خلق کند.

ما اولویت‌های خود را بازنگری کردیم. قرار بود این بسته تجربه‌ای کوتاه باشد؛ دو تا سه ساعت و تنها یک دنیا. اما در حال حاضر، تقریباً به اندازه‌ی نصف بازی اصلی است. در بازی اصلی، شما شاهد ۲۷ دقیقه صحنه‌های سینمائی هستید؛ این بسته شامل ۲۰ دقیقه است. در بازی اصلی، چهار دنیا وجود دارد؛ در این بسته یک دنیای بزرگ که به اندازه دو دنیای کوچک‌تر است، وجود دارد. این بسته دارای ۱۰ ساعت گیم‌پلی است. ما تمام اشتیاق و علاقه‌ خود را در این بازی قرار داده‌ایم؛ هر چه که داشتیم.

زمانی که از سولیانی در مورد تصمیم شرکت یوبیسافت برای آینده این عنوان سوال شد، وی تأیید کرد که این استودیو اید‌ه‌های زیادی دارد که هنوز استفاده نشده‌اند. همان‌طور که حدث می‌زدیم، سولیانی دقیقاً اعلام نمی‌کند که آیا شاهد ادامه این بازی خواهیم بود یا خیر. اما گفته‌‌های وی امیدوار کننده به نظر می‌رسند.

ما هنوز بسیاری ایده داریم و تنها از یک دهم آن‌‌ها در بازی استفاده کرده‌ایم. اما حالا که مراحل توسعه بسته الحاقی به پایان رسیده، چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما در برنامه‌ ریزی برای آینده هستیم… [مکث می‌کند] چه کسی می‌داند!… منطقی است که برای کار برروی چیزی نیاز به زمان داریم. ما در حال استفاده از این زمان هستیم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. برای فهم این‌که با چه کاری می‌توان چیز جدیدی را برای بازی‌بازان فراهم کرد، به زمان نیاز است.

بسته الحاقی Donkey Kong Adventure در تاریخ ۵ تیر ماه ۱۳۹۷ (۲۶ ژوئن) به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد؛ دارندگان سیزن پس می‌توانند یک روز زودتر این بسته را دریافت کنند.

آیا شما هم به ماجراجویی جدید دانکی کونگ و دوستانش ملحق می‌شوید؟

منبع متن: gamefa