بازی جدید نینتندو یعنی عنوان Captain Toad: Treasure Tracker ماه آینده میلادی به کنسول‌های نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS راه خواهد یافت اما هم اکنون، نسخه دموی رایگانی از این بازی در فروشگاه الکترونیکی نینتندو موسوم به eShop برای آن دسته از افرادی که به تجربه آن علاقه‌مندند، در دسترس قرار گرفته است. این نسخه […]

دموی نسخه نینتندو سوییچ Captain Toad: Treasure Tracker در دسترس قرار گرفت

بازی جدید نینتندو یعنی عنوان Captain Toad: Treasure Tracker ماه آینده میلادی به کنسول‌های نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS راه خواهد یافت اما هم اکنون، نسخه دموی رایگانی از این بازی در فروشگاه الکترونیکی نینتندو موسوم به eShop برای آن دسته از افرادی که به تجربه آن علاقه‌مندند، در دسترس قرار گرفته است. این نسخه پیشتر در اروپا در دسترس قرار گرفته بود و در حال حاضر نیز برای کاربران آمریکای شمالی منتشر شده است.

بازی Captain Toad: Treasure Tracker داستان کاپیتان تود را روایت خواهد کرد که به دنبال پیدا کردن مکان Power Starsهاست (البته وی در این بین، Toadette را هم نجات می‌دهد که در ادامه هم قابل بازی خواهد بود). سطح‌های این بازی مانند مراحل سکوبازی Mario نخواهد بود و در عوض، کاپیتان تود باید به گونه‌ای مراحل این بازی را رد کند که با دشمنانش روبرو نشود.

شعبه آمریکای نینتندو با انتشار توییتی، از در دسترس قرار گرفتن نسخه دموی Captain Toad: Treasure Tracker برای نینتندو سوییچ خبر داده است که بیانیه آن‌ها را از زیر می‌توانید بخوانید:

برای ماجراجویی با یک گنج ویژه آماده شوید! دموی رایگانی از بازی Captain Toad: Treasure Tracker در حال حاضر برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است.

نسخه نینتندو سوییچ بازی مورد بحث شامل برخی مراحل Super Mario Odyssey نیز می‌شود که جایگزین مراحل قبلی الهام گرفته از Super Mario 3D World خواهند شد؛ با این حال، این مراحل پس از انتشار این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و احتمالاً به صورت یک بسته الحاقی رایگان منتشر گردند.

بازی Captain Toad: Treasure Tracker در تاریخ جمعه ۲۲ تیر ماه (۱۳ جولای ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa