به تازگی‌ در طی مصاحبه‌ای که طراح ارشد بازی Dying Light 2، با وب‌سایت Wccftech انجام داد، اطلاعات جالبی در مورد کیفیت اجرایی این بازی برروی کنسول‌های میان نسلی منتشر شده است. عنوان Dying Light 2، دنباله‌ای بر بازی بشدت محبوب و موفق استودیو لهستانی تکلند (Techland)، بوده که قرار است تمرکز ویژه‌ای برروی تصمیمات باز‌ی‌باز […]

توسعه دهندگان Dying Light 2 از کیفیت‌ اجرایی آن برروی کنسول‌های میان نسلی می‌گویند

به تازگی‌ در طی مصاحبه‌ای که طراح ارشد بازی Dying Light 2، با وب‌سایت Wccftech انجام داد، اطلاعات جالبی در مورد کیفیت اجرایی این بازی برروی کنسول‌های میان نسلی منتشر شده است.

عنوان Dying Light 2، دنباله‌ای بر بازی بشدت محبوب و موفق استودیو لهستانی تکلند (Techland)، بوده که قرار است تمرکز ویژه‌ای برروی تصمیمات باز‌ی‌باز و عواقب آنها داشته باشد. در طی رویداد E3 2018، به اندازه کافی در مورد داستان بازی گفته شد؛ حال بهتر است بدانیم این عنوان چگونه اجرا می‌شود.

آقای تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، اعلام کرد که اولویت آن‌ها رسیدن به نرخ فریم ۶۰ است نه رزولوشن ۴K. پس به نظر می‌رسد که این استودیو قرار است به جای جلوه‌های بصری، برروی عملکرد بازی تمرکز کند. البته وی اضافه کرد که ممکن است کنسول‌های میان نسلی بتوانند به رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ دست پیدا کنند.

به کمک موتور جدیدی که برای Dying Light 2 توسعه داده شده و افراد با استعداد در زمینه فنی که استودیو تکلند در اختیار دارد، انجام این کار در طی یک سالی که برای بهینه سازی زمان دارند، غیر ممکن نیست.

ما هنوز یک‌ سال برای بهینه سازی زمان داشته و همچنین در بحث بهینه سازی، جادوگر‌هایی واقعی را در اختیار داریم. پس شاید بتوانیم نرخ فریم ۶۰ را در کنار رزولوشن ۴K، ارائه دهیم.

عنوان Dying Light 2، در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ برروی پلتفرم‌‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌‌های شخصی منتشر خواهد شد.

به نظر شما نرخ فریم ۶۰ از رزولوشن ۴K مهم‌تر است؟

منبع متن: gamefa