EA

به دنبال جنجال‌های پرداخت‌های درون برنامه و لوت باکس‌های Star Wars Battlefront II، نه تنها شهرت EA آسی دید، بلکه دولت‌های مختلفی لوت باکس‌ها را نوعی قمار دانستند. اکنون EA توضیح داده که چگونه می‌خواهد به بهبود این سیستم بپردازد.

در طول E3 2018 مشخص شد هردو بازی Battlefield V و Anthem از هرگونه پرداخت‌های درون برنامه‌ای که مربوط به آیتم‌های غیر تزئینی باشد، دوری می‌کنند. به گزارش پردیس گیم، پاتریک سادرلند از EA، اخیرا طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry تایید نمود چنین سیاستی برای کل محصولات شرکت در نظر گرفته می‌شود:

"باید از این دید نگاه کنیم که چه چیزی منصفانه است. انصاف به عنوان شماره اول و اولویت محسوب می‌شود. وقتی از ما محصولی خریداری می‌کنید، باید ارزش کامل پولی که خرج کرده‌اید را به‌دست آورید. من معقتدم که مشخص است نتوانستیم با Battlefront II کار خود را خوب انجام دهیم بنابراین دو گزینه داریم. می‌توانیم در گوشه‌ای پنهان شویم و تظاهر کنیم که کارمان درست بوده یا به خلاف آن اعتراف کنیم و البته می‌توانیم مسیر درست را بیابیم و به جهان نشان دهیم که برای ما اهمیت دارد. این مسیری است که انتخاب نموده‌ایم."

نظر شما در رابطه با این صحبت‌های پاتریک سادرلند از EA چیست؟ آیا به‌نظر شما EA بالاخره از اشتباهات گذشته خود درس گرفته است؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame