با توجه به سبک بازی Hearthstone، میزان ۶۰ درصد برد از میان تمامی بازی‌ها یک آمار خوب به حساب می‌آید. با داشتن آمار متوالی معادل ۶۵ درصد برد، شما در لیگ Legend قرار می‌گیرید و اگر کمی بالاتر بروید و بتوانید نرخ برد خود را به چیزی نزدیک به ۷۰ درصد برسانید، قطعا جایگاه شما […]

یک بازی‎باز حرفه‎ای موفق به ثبت رکوردی باورنکردنی در بازی Hearthstone شد

با توجه به سبک بازی Hearthstone، میزان ۶۰ درصد برد از میان تمامی بازی‌ها یک آمار خوب به حساب می‌آید. با داشتن آمار متوالی معادل ۶۵ درصد برد، شما در لیگ Legend قرار می‌گیرید و اگر کمی بالاتر بروید و بتوانید نرخ برد خود را به چیزی نزدیک به ۷۰ درصد برسانید، قطعا جایگاه شما مسابقات قهرمانی در این رشته است. اخیرا یک بازی‌باز حرفه‌ای به نام David “Dog” Caero که برای تیم Team Liquid بازی می‌کند موفق به ثبت رکورد باورنکردنی ۵۰ برد متوالی بدون باخت در سطح حرفه‌ای در این بازی شده است.

این بازی‌باز در طول تعطیلات آخر هفته حالی که بازی‌های خود را به صورت زنده در توییچ (Twitch) استریم می‌کرد موفق به ثبت این رکورد شده است. این بازی‌باز که از یک دسته کارت بر مبنای کلاس Rogue استفاده می‌کرده است از ربته‌ی ۲۵ کار خود را شروع و با ۵۰ برد متوالی بدون باخت به رتبه‌ی ششم برترین بازی‌باز دنیا رسیده است.

متاسفانه این بازی‌باز در بازی پنجاه و یکم خود متوقف شد. Caero در این بازی در مقابل یک بازی‌باز کلاس priest که از کارت Barnes استفاده می‌کرد قرار گرفت و در نهایت این بازی به نفع حریف به پایان رسید تا این بازی‌باز کار خود را با ثبت رکورد ۵۰ برد متوالی به پایان برساند.

در صورت تمایل می‌توانید ویدئوی ثبت این رکورد را از اینجا مشاهده کنید. تصویر دسته‌ی کارتی که این بازی‌باز برای ثبت این رکورد استفاده کرده است در ادامه آمده است.

منبع متن: gamefa