چندی پیش شرکت Square Enix تایید کرد که عنوان Kingdom Hearts III شامل محتوای‌ اضافه خواهد شد اما خبری از یک نسخه season pass نیست.

به گزارش پردیس‌گیم، این خبر مستقیما از طریق آخرین شماره مجله Famitsu منتشر شد که در آن "تتسویا نومورا" کارگردان بازی در مورد مسائل مختلف پیرامون ساخت این بازی ماجراجویی موردانتظار صحبت کرد.

با توجه به گفته‌های نومورا اعضای تیم سازنده بازی می‌خواهند مواردی را خلق کنند که گیم‌پلی را گسترش دهد و طولانی‌تر کند. اگرچه به طور قطع نمی‌خواهند آیتم‌های اضافی درون بازی را به فروش بگذارند بلکه هدف گسترش دادن گیمپلی از طریق DLC می‌باشد.

اگرچه برنامه‌هایی برای DLC وجود دارد اما هیچ‌گونه Season Pass‍ای در کار نخواهد بود. از طرف دیگر آقای نومورا اعلام کرد که هنوز در مورد محتوای‌اضافه برنامه‌‌ریزی شده فکر نکرده است و کار بر روی آن زمانی آغاز خواهد شد که کار ساخت داستان و محتویات بازی اصلی به کامل شود.

اطلاعاتی از داستان نیز منتشر شد. با توجه به بیانات مجله فامیتسو، داستان منطقه یخی همزمان با اتفاقات فیلم Frozen رخ می‌دهد و دنیای Pirates of the Caribbean بازی همزمان با اتفاقات نسخه سوم فیلم جریان دارد.

تیم سازنده قصد دارد داستان‌های بیشتری از فیلم‌های معروف را به نسخه سوم Kingdom Hearts بیاورد اما معلوم نیست که این اتفاق در نسخه دیسکی رخ دهد یا بعدا به صورت دانلودی شاهد این محتویات باشیم.

Kingdom Hearts III در تاریخ 25 ژانویه (9 بهمن) برای سه پلتفرم PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame