به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، تیم پشت عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077، سخت در تلاش است تا بهترین تجربه بصری و کیفی را از لحاظ گرافیکی برای کنسول‌های خانگی نیز به ارمغان بیاورد.

دموی Cyberpunk 2077 در مراسم E3، از نظر کیفیت بصری بسیار چشم نواز و زیبا بود و البته بر روی یک سیستم کاملا مجهز و قدرتمند اجرا شد که سوالات بسیاری را در ذهن هواداران ایجاد کرد، از قبیل اینکه آیا بازی بصورت خوب بر روی کنسول‌ها اجرا می‌شود؟ بنابر سخنان "مارچین اوینسکی"، آن‌ها بسیار در تلاشند که بازی جدیدشان بر روی کنسول‌ها نیز به خوبی سیستم‌های شخصی اجرا شود.

بعد از تماشای دموی پشت درهای بسته این عنوان، بسیاری در فکر فرو رفتند که این عنوان چگونه قرار است بر روی کنسول‌های نسل حاضر اجرا شود، اما ظاهرا ما قرار است شاهد دسترنج‌های تیم سازنده باشیم و کیفیت عالی‌ای را مشاهده کنیم.

"این بازی بر روی یک PC رده بالا اجرا شده است، این نسل بعدی موتور گرافیکی ماست و صادقانه بگویم، ما هنوز در تلاشیم که بازدهی بیشتری از آن دریافت کنیم. کنسول‌های نسل حاضر بسیار قوی هستند، بخصوص وقتی صحبت از Xbox One X یا PS4 Pro می‌شود، ما همه سعی‌مان را می‌کنیم که بر روی ان‌ها نهایت تنظیمات را اعمال کنیم، اما کمی زود است که بگوییم دقیقا به چه چیز دست خواهیم یافت و بیشتر از هرچیز، نسخه PC قطعا یک سطح بالاتر خواهد بود زیرا که کماکان درحال تقویت بوده و سخت‌افزار در دستان ما را بهتر می‌کند، اما این بازی قرار است بصورت زیبایی بر روی کنسول‌های نسل حاضر اجرا شود."

Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص برای PS4 ،PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame