بازی Detroit: Become Human، ساخته استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream)، یکی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ که مدتی پیش توسط سونی عرضه شد. این بازی بیشتر به واسطه داستان جذاب و روایت مناسبش تحسین شد اما برخی مکانیک‌های گیم‌پلی به نظر کلی منتقدان درباره آن، ضربه زد. دیوید کیج (David Cage)، رئیس استودیوی کوانتیک دریم، […]

احتمالاً دنباله Detroit: Become Human در دست ساخت است

بازی Detroit: Become Human، ساخته استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream)، یکی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ که مدتی پیش توسط سونی عرضه شد. این بازی بیشتر به واسطه داستان جذاب و روایت مناسبش تحسین شد اما برخی مکانیک‌های گیم‌پلی به نظر کلی منتقدان درباره آن، ضربه زد. دیوید کیج (David Cage)، رئیس استودیوی کوانتیک دریم، اخیراً در جلسه پرسش و پاسخی در وب‌سایت ردیت حاضر شده و در جریان آن از علاقه‌اش به ساخت دنباله این بازی سخن گفته است.

دیوید کیج در این زمینه به وب‌سایت ردیت گفت:

اگر ما ایده‌ای مناسب و شور و هیجان زیادی برای انجام این کار داشته باشیم و همچنین اگر حس کنیم که می‌توانیم چیزهای بیشتری از این جهان بگوئیم، قطعاً بر روی دنباله این بازی کار خواهیم کرد.

ما همیشه و بیشتر از هر کس دیگری به اشتیاق خود متکی هستیم هرچند این مورد دلیل قابل قبولی نیست… اما از کار ساخت Detroit: Become Human بسیار لذت بردیم و داستان‌های هیجان‌انگیز زیادی وجود دارد که می‌توان در این جهان روایت کرد.

با این حال، کیج تاکید کرد که کوانتیک دریم فقط به خاطر اینکه می‌توان از ساخت دنباله این بازی خیلی راحت درآمد کسب کرد، چنین کاری انجام نخواهد داد. وی در ادامه در خصوص اینکه کوانتیک دریم باید خیلی سریع در این باره تصمیم بگیرد هم صحبت کرد چراکه تقاضای زیادی برای ساخت دنباله یا بسته الحاقی برای این بازی وجود دارد. بر خلاف عنوان Heavy Rain، که ساخت و توسعه بسته الحاقی آن لغو شد، به نظر می‌رسد که تیم توسعه این بازی هنوز آمادگی فراموش کردن آن را ندارد و تصمیم دارد تا روالی خلاف کارهای قبلی‌اش پیش بگیرد و به احتمال زیاد، برای اولین بار شاهد ساخت یک دنباله/بسته الحاقی بر بازی‌های کیج و کوانتیک دریم خواهیم بود.

بازی Detroit: Become Human در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که این عنوان موفق شده در دو هفته بیش از یک میلیون نسخه بفروشد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید نقد و بررسی این بازی را به قلم هامون معتقدی از وب‌سایت گیمفا بخوانید. همچنین در سری آیتم ویدئویی تحلیل فنی نیز به بررسی گرافیکی این بازی پرداخته‌ایم که دیدن آن خالی از طلف نیست.

منبع متن: gamefa