در جریان رویداد گیمزکام امسال و در ماه آگوست میلادی، ساخته جدید کپکام (CapCom) یعنی عنوان Devil May Cry 5، یک دموی قابل بازی دریافت خواهد کرد. به نظر می‌رسد که بازی Devil May Cry 5 که چندی پیش در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی و رونمایی شد، در حال حاضر در مرحله قابل بازی […]

دموی قابلِ بازی Devil May Cry 5 تابستان امسال منتشر خواهد شد

در جریان رویداد گیمزکام امسال و در ماه آگوست میلادی، ساخته جدید کپکام (CapCom) یعنی عنوان Devil May Cry 5، یک دموی قابل بازی دریافت خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که بازی Devil May Cry 5 که چندی پیش در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی و رونمایی شد، در حال حاضر در مرحله قابل بازی باشد. اگر دیگر خبرهای این بازی را دنبال کرده باشید و بدانید که در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد از مراحل توسعه این بازی تکمیل شده و قرار است که حداکثر تا پایان ماه مارس سال آینده میلادی در دسترس قرار بگیرد، بدون شک جای تعجبی ندارد که تا مدتی دیگر شاهد انتشار دموی قابل بازی‌ای از آن باشیم.

نمایشگاه کلن آلمان از روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد و در روز شنبه ۳ شهریور (۲۵ آگوست) نیز خاتمه می‌یابد. در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی از این نسخه دمو از جمله محتوا، مدت زمان و غیره در دست نیست. همچنین مشخص نیست که آیا این دموی قابل بازی برای عموم مردم از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا تنها به بازدیدکنندگان گیمزکام ۲۰۱۸ محدود است؛ هرچند که تحقق چنین موردی دور از انتظار و بعید است.

با این حال حتی اگر دموی قابل بازی Devil May Cry 5 مختص رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ باشد، بی‌شک طرفداران این سری از این قضیه خوشحال خواهند شد چراکه نشان می‌دهد مراحل ساخت و توسعه دنباله این مجموعه به خوبی در جریان است.

بازی Devil May Cry 5 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

منبع متن: gamefa