استودیوی فارم ۵۱ (Farm 51)، توسعه دهنده اصلی بازی World War 3، رسماً تائید کرد که این عنوان در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ که در ماه آگوست سال جاری برگزار خواهد شد، حضور دارد و قابل بازی خواهد بود. بازی World War 3 تقریباً یک ماه پیش رونمایی شد. سازندگان این بازی وعده ترکیب فرمول‌های جنگی […]

بازی World War 3 در Gamescom 2018 حضور خواهد داشت + تصاویر جدید

استودیوی فارم ۵۱ (Farm 51)، توسعه دهنده اصلی بازی World War 3، رسماً تائید کرد که این عنوان در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ که در ماه آگوست سال جاری برگزار خواهد شد، حضور دارد و قابل بازی خواهد بود.

بازی World War 3 تقریباً یک ماه پیش رونمایی شد. سازندگان این بازی وعده ترکیب فرمول‌های جنگی که در سری Battlefield دیده شده را با سیستم جنگی مدرن و به صورت چند نفره داده‌اند.

بازی World War 3 برای تمامی حضار نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ قابل بازی خواهد بود و اعضای استودیوی فرام ۵۱ نیز برای دیدار با علاقه‌مندان در آنجا حضور خواهند داشت. به نظر می‌رسد که هر سه منطقه معرفی شده برای این بازی یعنی ورشو، برلین و مسکو در این رویداد قابل بازی باشد.

کمیل بیلزینسکی (Kamil Bilczyński)، کارگردان این بازی در این زمینه ابراز داشت:

ما بسیار خوشحالیم که قرار است در گیمزکام با مردم دیدار کنیم و World War 3 را به آن‌ها نشان دهیم! این برای اولین بار خواهد بود که مردم می‌توانند به تجربه این بازی بپردازنند و بازخوردهای خود برای آینده آن را ارائه دهند.

گرچه انتظار می‌رفت که ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی این بازی به نمایش درآید، اما سازندگان World War 3 تصمیم گرفتند تا تصاویر جدیدی از این بازی منتشر سازند که از انتهای همین خبر می‌توانید آن‌ها را ببینید.

بازی World War 3 امسال از طریق سرویس دسترسی زودهنگام استیم برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. نمایشگاه کلن آلمان از روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد و در روز شنبه ۳ شهریور (۲۵ آگوست) نیز خاتمه می‌یابد.

منبع متن: gamefa