عنوان پرافتخار Divinity: Original Sin 2: Definitive Edition در سبک نقش‌آفرینی که سال ۲۰۱۷ و به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، بالاخره بعد از مدت‌ها قرار است برای کنسول‌ها نیز عرضه شود. این بازی ۳۱ اوت سال جاری میلادی (۹ شهریور ۹۷) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان متشر […]

کیفیت اجرایی Divinity: Original Sin 2 بر روی پلی‌استیشن ۴ پرو و اکس‌باکس وان ایکس اعلام شد

عنوان پرافتخار Divinity: Original Sin 2: Definitive Edition در سبک نقش‌آفرینی که سال ۲۰۱۷ و به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، بالاخره بعد از مدت‌ها قرار است برای کنسول‌ها نیز عرضه شود. این بازی ۳۱ اوت سال جاری میلادی (۹ شهریور ۹۷) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان متشر خواهد شد و هم‌زمان با آن نیز کاربران رایانه‌های شخصی یک به‌روزرسانی محتوایی رایگان را دریافت خواهند کرد. اما حال این سوال مطرح می‌شود که این بازی بر روی کنسول‌ها چگونه عمل خواهد کرد؟

سازنده بازی استودیو لاریان (Larian Studios)، اعلام کرده که کاربران اکس باکس وان ایکس می‌توانند انتظار وضوح ۴K واقعی و پشتیبانی از HDR را داشته باشند. کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیز از قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد، با این وجود بازی با وضوح ۴K داینامیک در این کنسول اجرا خواهد شد. متاسفانه برای کاربران رایانه‌های شخصی، قابلیت HDR در دسترس قرار نخواهد گرفت.

علاوه بر انتشار بازی بر روی کنسول‌ها، نسخه Definitive بازی شامل بهبودهایی اساسی در زمینه سیستم inventory گروه، تنظیمات سختی بخش داستانی بازی و مواردی دیگر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی عنوان Divinity: Original Sin 2 را به قلم مهدی رحیمی دنبال کنید.

منبع متن: gamefa