یکی از معدود نکات مثبت و برنامه‌های هیجان انگیز شرکت یوبی‌سافت در E3 2018 را می‌توان معرفی و رونمایی رسمی از عنوان The Division 2 قلمداد کرد. عنوانی که به گفته‌ی شرکت یوبی‌سافت داری محتویات کامل‌تر و متنوع تری به خصوص پس از اتمام بخش داستانی بازی خواهد بود. از جمله‌ی این محتویات می‌توان به ماموریت‌های […]

ماموریت‌های Raid یکی از محتویات پس از انتشار عنوان The Division 2 خواهند بود

 یکی از معدود نکات مثبت و برنامه‌های هیجان انگیز شرکت یوبی‌سافت در E3 2018 را می‌توان معرفی و رونمایی رسمی از عنوان The Division 2 قلمداد کرد. عنوانی که به گفته‌ی شرکت یوبی‌سافت داری محتویات کامل‌تر و متنوع تری به خصوص پس از اتمام بخش داستانی بازی خواهد بود. از جمله‌ی این محتویات می‌توان به ماموریت‌های کوآپ جدید یعنی Raid اشاره کرد.

همان‌طور که می‌دانید در سال اول انتشار، سه بسته‌ی الحاقی برای The Division 2 منتشر خواهد شد که همگی آن‌ها رایگان بوده و محتویات جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد. raid‌s یا همان ماموریت‌های کو آپ چهار نفره نیز بخشی از این محتویات هستند که بسیاری از بازی‌بازان در گذشته خواستار اضافه شدن آن به نسخه‌ی اول سری  بوده اند.

حال به تازگیی جولیان گرایتلی، کارگردان عنوان The Division 2، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamerTag Radio، به این نکته اشاره می‌کند که ماموریت‌های Raid در عنوان The Division 2 هشت نفره بوده و در سال اول انتشار تعداد زیادی از این ماموریت‌ها در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

بخش اول این ماموریت‌ها نه در هنگام انتشار بازی بلکه چند هفته پس از آن در دسترس قرار می‌گیرند و البته تکمیل این ماموریت‌ها نیز با جوایز ارزشمندی همراه خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، در نسخه‌ی اول نیز شاهد حضور ماموریت‌های مشابهی با نام Incursions بوده‌ایم. متاسفانه تا این لحظه هیچ اطلاعاتی از تفاوت این بخش با ماموریت‌های Raid در دسترس نیست. شاید طی ماه‌های آینده سازندگان در این رابطه اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارند.

عنوان The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلفترم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa