بدون شک Death Stranding یکی از بهترین عناوین کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در رویداد E3 2018 بود که با وجود نمایش طولانی تقریباً ۹ دقیقه‌ای خود، اطلاعات زیادی در دسترس هواداران قرار نداد و هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) همچنان توانست بازی خود را به عنوان مرموزترین عنوان حال حاضر صنعت بازی‌ها باقی نگه‌دارد. به‌تازگی اطلاعات […]

اطلاعات جدیدی از داستان Death Stranding منتشر شد | جهان خرد شده را پیوند زنید

بدون شک Death Stranding یکی از بهترین عناوین کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در رویداد E3 2018 بود که با وجود نمایش طولانی تقریباً ۹ دقیقه‌ای خود، اطلاعات زیادی در دسترس هواداران قرار نداد و هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) همچنان توانست بازی خود را به عنوان مرموزترین عنوان حال حاضر صنعت بازی‌ها باقی نگه‌دارد.

حال اما به‌تازگی اطلاعات جدیدی در بخش توضیحات آخرین تریلر منتشر شده از این بازی در کانال یوتیوب پلی‌استیشن قرار گرفته شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

تجربه‌ای از تعریف کننده‌ی سبکی جدید برای پلی‌استیشن ۴ از سازنده‌ی افسانه‌ای هیدئو کوجیما. هر بار محاصره شده توسط مرگ، سم بریجز (Sam Bridges) باید جهان کاملاً تغیر شکل داده شده‌ی Death Stranding را نجات دهد. سم درحال حمل بقایای گرفتار مانده از آینده، سفری را آغاز می‌کند تا دنیای خرد شده را به زمان پیوند دهد. راز Death Stranding چیست؟ سم چه چیزی را در مسیر پیش روی خود کشف خواهد کرد؟ تجربه‌ی گیم‌پلی تعریف کننده‌ی سبکی جدید، این پاسخ‌ها و موارد دیگر را نگه‌می‌دارد.

با این که توضیحات ارائه شده نیز مانند تمام تریلرهای منتشر شده‌ی بازی مبهم و رازآلود هستند، سرنخ‌های جدیدی به ما می‌دهند. به عنوان مثال به‌نظر می‌رسد جهان بازی بین مرگ و زندگی (برزخ) گیر کرده است و سم تنها کسی است که با استفاده از قابلیت‌ها و قدرت‌هایی که دارد می‌تواند وضعیت آن را تغیر دهد. همچنین اشاراتی به نام بازی یعنی “Death Stranding” شده که احتمالا پدیده‌ای است که باعث این اتفاقات و آشفتگی‌ها شده است. همچنین در توضیحات تریلر تاکید بسیاری بر “تعریف سبکی جدید” شده است که با توجه به درک نکردن این سبک، طبیعی است که سوالات زیادی از تریلرهای این عنوان در ذهنمان شکل گرفته باشند.

به هر صورت تا زمان انتشار بازی (و حتی بعد از آن!) نمی‌توان نظریه‌ی قطعی و صحیحی در رابطه با داستان و شکل کلی بازی داد و باید دست‌کم تا زمان انتشار بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ منتظر تجربه‌ی آن به صورت انحصاری برروی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ بمانیم.

منبع متن: gamefa