وسایل نقلیه و مبارزه با آن‌‌ها، بخش اعظمی از گیم‌پلی سری بازی‌های Battlefield را به خود اختصاص داده‌اند و به نظر می‌رسد که قرار است شاهد تغییرات مهمی در این بخش برای متعادل‌تر شدن بازی باشیم. به تازگی در طی مصاحبه‌ای، دنیل برلین (Daniel Berlin) مدیر طراحی Battlefield V، جزییات جدیدی از تغییرات وسایل نقلیه […]

جزییاتی از تغییرات وسایل نقلیه Battlefield V منتشر شد

وسایل نقلیه و مبارزه با آن‌‌ها، بخش اعظمی از گیم‌پلی سری بازی‌های Battlefield را به خود اختصاص داده‌اند و به نظر می‌رسد که قرار است شاهد تغییرات مهمی در این بخش برای متعادل‌تر شدن بازی باشیم. به تازگی در طی مصاحبه‌ای، دنیل برلین (Daniel Berlin) مدیر طراحی Battlefield V، جزییات جدیدی از تغییرات وسایل نقلیه را به اشتراک گذاشته است.

بنابر گفته‌ی برلین، دایس (DICE) هنوز هم در حال کار بر روی نحوه‌ی عملکرد وسایل نقلیه در Battlefield V می‌باشد، اما با این حال جزییاتی از تغییرات اعمال شده را به اشتراک گذاشت. به عنوان مثال، از این پس مانند سربازان حاضر در زمین، وسایل نقیله هم مهماتی محدود با خود حمل خواهند کرد و برای پر کردن دوباره مهمات، بایستی به ایستگاه‌های تعبیه شده مراجعه کنند.

اینبار وسایل نقلیه مهمات محدودی با خود حمل می‌کنند که این تغییر بزرگی به حساب می‌آید، این موضوع در مورد وسایل نقلیه هوایی هم صدق می‌کند و بازیکنان بایستی به پر کردن مهمات خود بپردازند که این کار با چرخیدن دور بالن‌های کوچکی که در آسمان هستند، امکان‌پذیر می‌باشد.

برای روشن شدن موضوع، دنیل برلین با مثالی واضح به شرح این تغییرات پرداخت.

برای پر کردن مهمات، شما مجبور به ترک تانک و یا هواپیمای خود نیستید. این موضوع مشکلات مربوط به نسخه‌های قبل که در آن فردی با نشستن بر روی تپه‌ای با تیر‌های بی‌نهایت شما را مورد اصابت قرار می‌داد را حل کرده است. این فرد دیگر نمی‌تواند این کار را انجام دهد، چرا که مهمات او به اتمام می‌رسد و او برای پر کردن مهمات خود، مجبور به جا به جایی می‌شود. که به نظر من این موضوع برای متعادل‌تر کردن بازی حائز اهمیت می‌باشد.

صحبت‌های برلین درست به نظر می‌رسد، چرا که وسایل نقلیه بخش اعظمی از گیم‌پلی Battlefield را تشکیل می‌دهند و پیدا کردن راهی برای متعادل کردن این بخش بسیار مهم می‌باشد؛ چرا که بدون این تعادل، شما نیز به مانند برخی از بازیکنان بدون توجه به گیم‌پلی بازی، به سمت وسایل نقلیه‌ می‌روید و با مهمات بی‌نهایت آن‌ها به مبارزه می‌پردازید.

Battlefield V در تاریخ جمعه ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین با پیش خرید نسخه Deluxe، می‌توانید سه روز زودتر به تجربه این عنوان بپردازید.

منبع متن: gamefa