در جریان کنفرانس E3 2018 شرکت بتسدا (Bethesda)، این شرکت از نسخه جدید عنوان محبوب The Elder Scrolls رونمایی کرد، اگرچه به غیر از تیزری کوتاه و نمایش نام بازی، اطلاعات چندانی از بازی منتشر نشد و به نظر می‌رسد بازی مراحل اولیه ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و بایستی پنج تا شش سال منتظر […]

به نظر می‌رسد The Elder Scrolls VIدر Hammerfell روایت خواهد شد

در جریان کنفرانس E3 2018 شرکت بتسدا (Bethesda)، این شرکت از نسخه جدید عنوان محبوب The Elder Scrolls رونمایی کرد، اگرچه به غیر از تیزری کوتاه و نمایش نام بازی، اطلاعات چندانی از بازی منتشر نشد و به نظر می‌رسد بازی مراحل اولیه ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و بایستی پنج تا شش سال منتظر انتشار بازی ماند. با این حال طرفدران با کشف نکاتی از تیزر منتشر شده، از دنیای احتمالی که بازی در آن جریان خواهد داشت، پرده برداشتند.

به تازگی GamerPros به بررسی تیزر بازی پرداخته و با توجه به اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد که بازی در Hammerfell در جریان خواهد بود. در آغاز تیزر با توجه به سایه‌ی خورشید، به نظر می‌رسد که دوربین بازی از جهت جنوب غربی در حال حرکت است و در حال خارج شدن از Skyrim می‌باشد. پس بنابراین می‌توان گفت که The Elder Scrolls VI در Hammerfell و یا High Rock در جریان خواهد بود.

 در بخشی از تیزر که به نمایش منظره‌ای باز می‌پردازد، می‌توان زمینی فرو رفته که خرابه‌های در کنار آن وجود دارد را مشاهده کرد، این احتمال وجود دارد که این خرابه‌ها مربوط به دهکده‌ی Azra باشد، دهکده‌ای که در The Elder Scrolls Travels: Shadowkey به وسیله‌ی جادوی قدرتمند ایجاد شده توسط Azra Nightweilder به این روز افتاده و این فرورفتگی می‌تواند اثر به جای مانده از آن جادو باشد.

مدرک جالب دیگری هم وجود دارد، با رفتن به سمت راست تیزر، می‌توان در فاصله‌ی دور در میان سه شبه جزیره متوالی، شهر دیگری را مشاهده کرد که با توجه به نقشه Hammerfell، این شهر می‌تواند یکی از دو شهر Satakalaam و یا Lainlyn باشد. این دو شهر در مجاورت سه شبه جزیره و در نزدیکی‌های Azra واقع شده‌اند.

این امکان وجود دارد که The Elder Scrolls VI در High Rock جریان داشته باشد، اما با توجه به اطلاعات به دست آمده از تیزر بازی، به احتمال زیاد داستان این نسخه در Hammerfell روایت خواهد شد.

منبع متن: gamefa