گرچه استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) هیچ صحنه‌ای از بخش گیم‌پلی بازی در دست ساخت خود یعنی عنوان Cyberpunk 2077 را در جریان نمایشگاه E3 2018 به عموم مردم نشان نداد، اما تقریباً یک دموی یک ساعته از این بازی به صورت خصوصی برای عده خاصی از مطبوعات به نمایش درآمد. تا به […]

مبارزات تن به تن Cyberpunk 2077 بسیار وحشیانه خواهد بود

گرچه استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) هیچ صحنه‌ای از بخش گیم‌پلی بازی در دست ساخت خود یعنی عنوان Cyberpunk 2077 را در جریان نمایشگاه E3 2018 به عموم مردم نشان نداد، اما تقریباً یک دموی یک ساعته از این بازی به صورت خصوصی برای عده خاصی از مطبوعات به نمایش درآمد. تا به اینجای کار، همه اعضای حاضر در این نمایش خصوصی، تحت تاثیر ساخته جدید سازندگان The Witcher 3: Wild Hunt قرار گرفته‌اند. این روزها بازی Cyberpunk 2077 در کانون توجهات قرار دارد و تقریباً هر روز خبری از آن می‌شنویم چراکه توسعه این بازی به خوبی پیش می‌رود و استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد نیز بیشتر به صحبت درباره آن تمایل دارد.

در همین راستا، اخیراً جزئیات جدیدی از بخش مبارزات این بازی بدست آمده است. Maciej Pietras، انیماتور سینمائی ارشد Cyberpunk 2077، در مصاحبه با وب‌سایت VG247، به طور خلاصه درباره این بازی بخش ، تغییراتی که در آن شاهد خواهیم بود و همچنین مبارزات تن به تن صحبت کرده است. وی در این زمینه ابراز داشت:

زمانی که به بخش مبارزه می‌رسیم، سه نوع مختلف سلاح خواهیم داشت. هرکدام از آن‌ها برای رویکردهای خاص گیم‌پلی [هر بازی‌باز] قابل استفاده خواهند بود. چیزی که من می‌توانم درباره آن با شما صحبت کنم، مبارزات با دستان خالی است که در [این بازی] شاهد خواهیم بود: جایی که می‌توانید از کاتانا یا سلاح دیگری استفاده کنید. این بخش واقعاً جذاب است چراکه ما سیستم قطع کردن اندام‌های بدن را خواهیم داشت. این [ویژگی] واقعاً وحشیانه است.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از این بازی منتشر شده، Cyberpunk 2077 شامل انواع مختلفی از مبارزات است که بسته به سبک هر بازی‌باز متفاوت خواهد بود. پروتاگونیست اصلی این بازی که با نام V شناخته می‌شود، شخصیتی بسیار بی‌پروا و جسور دارد و به نظر می‌رسد که توانایی‌ها و قدرت‌های مختلفی را برای او شاهد خواهیم بود.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر تاریخ عرضه و پلتفرم مقصد مشخصی ندارد. این بازی در رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ حاضر خواهد بود و قرار است شاهد نمایش جدیدی از آن باشیم که به احتمال زیاد، بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید تحلیل و بررسی دومین تریلر منتشر شده از آن را به قلم مهدی رحیمی در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa