طرفداران Final Fantasy VII Remake، برای انتشار اطلاعات جدید از این عنوان لحظه شماری می‌کردند اما این بازی در طی کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، غایب بود و این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شد. لازم به ذکر بوده که پس از سه سال، هنوز هم شاهد نمایش جدیدی از […]

تتسویا نومورا: بازی Final Fantasy VII Remake خیلی زود معرفی شد

طرفداران Final Fantasy VII Remake، برای انتشار اطلاعات جدید از این عنوان لحظه شماری می‌کردند اما این بازی در طی کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، غایب بود و این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شد. لازم به ذکر بوده که پس از سه سال، هنوز هم شاهد نمایش جدیدی از این بازی نیستیم. حال وب‌سایت ایتالیایی Multiplayer، مصاحبه‌ای را منتشر کرده که در آن، کارگردان بازی به این موضوع واکنش نشان داده است.

زمانی که از آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، در مورد نسخه بازسازی شده عنوان Final Fantasy VII سوال شد، وی اذعان کرد که بازی خیلی زود معرفی شد.

من متوجه‌ هستم که ما بازی را خیلی زود معرفی کردیم اما صحبت‌‌‌های زیادی شنیده می‌شد که ما در حال کار برروی آن هستیم. برای همین تصمیم گرفتیم که دیگر بازی را پنهان نکرده و به صورت رسمی از آن رونمایی کنیم.

همچنین آقای نومورا یادآور شد که امروزه بسیاری از پروژ‌ه‌ها فاش می‌شوند؛ مخصوصاً حالا که برون‌سپاری بازی‌ها بیشتر شده است. این موضوع با انتشار و گسترش یک شایعه دروغ بدتر هم می‌شود؛ در این حالت توسعه دهندگان باید تصمیم بگیرند که آیا به این شایعات پاسخ داده یا آن‌ها را رد کنند. وی ترجیح می‌دهد که به جای فاش شدن بازی، خودشان آن را رسماً معرفی کنند؛ به همین دلیل عنوان Final Fantasy VII Remake، در سال ۲۰۱۵ معرفی شد.

 این قضیه برای بازی Kingdom Hearts III نیز صدق می‌کند؛ این عنوان در سال ۲۰۱۳ معرفی شد اما حال می‌دانیم که تاریخ انتشار آن، ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۹ ژانویه ۲۰۱۹) است.

به نظر شما معرفی زودهنگام بازی‌ها، کار درستی است؟

منبع متن: gamefa