سری Assassin’s Creed در نسخه‌های اول خود علاوه بر سفر در گذشته و دوره‌های تاریخی مختلف، دارای خط داستانی پیوسته با محوریت شخصیت دزموند مایلز (Desmond Miles) در زمان حال نیز بود و این خط داستانی به خوبی ادامه یافت تا این‌که در نسخه‌ی سوم مجموعه به پایان خود رسید. البته این پایان ماجرا نیست و […]

جزئیاتی درباره‌ی خط داستانی زمان حال بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

سری Assassin’s Creed در نسخه‌های اول خود علاوه بر سفر در گذشته و دوره‌های تاریخی مختلف، دارای خط داستانی پیوسته با محوریت شخصیت دزموند مایلز (Desmond Miles) در زمان حال نیز بود و این خط داستانی به خوبی ادامه یافت تا این‌که در نسخه‌ی سوم مجموعه به پایان خود رسید. البته این پایان ماجرا نیست و در بازی‌های بعدی نیز همچنان بخش حال حضور داشت اما به پررنگی نسخه‌های پیشین نبود.

به‌تازگی وب‌سایت Gamingbolt مصاحبه‌ای اختصاصی با آقای اسکات فیلیپس (Scott Philips) کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey انجام داده که طی آن از ایشان درباره‌ی وجود خط داستانی در زمان حال و بازگرداندن این بخش به مجموعه سوالی مطرح کرده است که آقای فیلیپس در پاسخ به آن بیان داشتند:

زمان حال وجود دارد اما من واقعاً نمی‌خواهم درباره‌ی مقدار و چگونگی آن وارد جزئیات شوم. اما ارتباطی قوی بین زمان حال و به‌طور کلی سری Assassin’s Creed وجود دارد.

به هر صورت اطلاعاتی که آقای فیلیپس ارائه دادند بسیار مختصر هستند اما پیش‌تر نیز اطلاعاتی در رابطه با زمان حال در Assassin’s Creed Odyssey منتشر شده بود که با درکنار هم گذاشتن آن‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که احتمالاً دست‌کم خط داستانی بهتری نسبت به بازی‌های اخیر این مجموعه در زمان حال وجود داشته باشد. بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید می‌توانید تحلیل و برسی نمایش این بازی در رویداد E3 2018 که توسط محمد آریامقدم تهیه شده است را در این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa