CD Projekt RED از سوالات طرفداران در رابطه با حضور سیری از The Witcher در عنوان Cybeprunk 2077 خسته شده است و به همین دلیل امروز کارگردان بازی به این سوالات جواب داد.

می‌دانم برخی از شما می‌گویید چرا سیری باید در بازی بعدی CD Projekt وجود داشته باشد. خب جواب شما را خواهم داد.

خطر اسپویل

اگر شما The Witcher 3 را بازی کرده باشید حتما می‌دانید که سیری قدرت باز کردن پورتال بین جهان‌های موازی را داشت و می‌توانست به ابعاد مختلف زمان و مکان سفر کند.

وقتی او از Wild Hunt فرار می‌کرد مجبور شد به دنیا‌های مختلفی سفر کند که با توجه به توضیحات او در گفت و گو با گرالت یکی از این دنیاها کاملا شبیه به Cyberpunk 2077 بود.

کاملا مشخص است که این تنها یک اشاره جزئی به دنیای Cyberpunk 2077 می‌باشد، یک ایستر اگ کوچک برای طرفداران و این تمام موضوع است اما همچنان عده‌ای وجود دارند که به اعتقاد آن‌ها سیری در Cyberpunk 2077 حضور خواهد داشت و ما او را می‌بینیم.

اگر شما با گفته‌های دسته دوم موافق هستید، پس اشتباه می‌کنید چرا که کارگردان بازی مخالفت خود با این موضوع را مستقیما اعلام کرد.

به گزارش پردیس‌گیم، وقتی Polygon از کارگردان Cyberpunk 2077، "آدام بادوسکی"، در مورد حضور سیری در بازی سوال کرد، او در جواب گفت:

"خدایا! من از این سوال متنفرم. ما با Kingdom Hearts رو به رو نیستیم، ما دنیاها را به هم ارتباط نمی‌دهیم و من می‌دانم طرفداران زیادی در تیم وجود دارند که می‌خواهند سیری در بازی حضور داشته باشد اما با این حال من کاملا با این موضوع مخالفم."

سپس در ادامه مصاحبه بنیان‌گذار CD Projekt آقای "مارسین ایویسنکی" با خنده به کارگردان بازی گفت:

"شاید نظرت عوض شود."

و آقای بادوسکی در جواب گفت:

"امید بسیار کمی نسبت به این موضوع وجود دارد."

نظر شما در این باره چیست؟ آیا تیم سازنده موفق خواهد شد که نظر خود را اعمال کند یا این که در آخر نظر کارگردان اجرا خواهد شد؟

منبع متن: pardisgame