Death Stranding

"هیدئو کوجیما" تریلرهایی زیاد و همچنین قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی Death Stranding را منتشر کرده است، اما ما هنوز اطلاعات کمی از آن داریم. اگر شما "کوجیما" را بشناسید یا هر کدام از بازی‌های Metal Gear Solid را قبل از زمان عرضه‌اش به خاطر داشته باشید، حتما می‌دانید که این کار برای او عادی است.

در حالی که "کوجیما" به روشی که تنها خودش بلد است، ماهیت بازی را به نمایش می‌گذارد، Sony کمی سرراست‌تر قدم برداشته و برخی از جزئیات رسمی داستان را به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، داستان زیر از Death Stranding، از صفحه لیست بازی‌های PlayStation در E3 2018 گرفته شده است:

"محاصره شده توسط جذر و مد مرگ در هر لحظه؛ "سَم برزیجز" (Sam Bridges)، باید در دنیایی که توسط Death Stranding کاملا تغییر یافته، مقاومت کند. "سم" در حالی که باقی‌مانده‌های رشته‌رشته‌ی آینده را در دستان خود دارد، برای یکی کردن دوباره‌ی دنیای متلاشی شده، یکی پس از دیگری، راهی سفر می‌شود. راز Death Stranding چیست؟ "سم" چه چیزی را در راه پیش رو کشف خواهد کرد؟ تجربه یک گیم‌پلی سبک‌ساز، جواب این سوالات و دیگر سوالات را در دل خود دارد."

تنها یک بازیِ "کوجیما" می‌تواند توضیحی رسمی از داستان را ارائه بدهد که علاوه بر ارائه توضیحات داستان، سوالات بیشتری هم ایجاد کند؛ علی‌رغم توضیحاتی که تقریبا با ماهیت ابهام‌آمیز Death Stranding همخوانی دارد، نکات ریز جالبی در توضیحِ ارائه شده به چشم می‌خورد.

ظاهرا Death Stranding تنها عنوان و نام بازی نیست، بلکه همچنین پدیده‌ای است که روایت داستان را به پیش می‌برد. به علاوه، به نظر می‌رسد مفهوم کلی داستان، محصور شدن بین زندگی و مرگ است و همچنین اینکه "سم" تنها کسی است که می‌تواند دنیا را به وضعیت عادی خود برگرداند و در نتیجه آن را نجات بدهد.

ما در این مقاله به بررسی و تحلیل قسمت‌هایی از داستان بازی پرداخته‌ایم.

Death Stranding به طور انحصاری برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد. در حال حاضر تاریخ دقیق یا حتی بازه‌ای زمانی برای عرضه این بازی مشخص نشده است.

منبع متن: pardisgame